اخبار داغ

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری خبر داد؛

فعال شدن تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت در مازندران

فعال شدن تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت در مازندران
سبحان رجب‌پور گفت: بیش از ۱۸۰ جایگاه سوخت رسانی پس از اختلال سامانه هوشمند سوخت در مازندران در حال خدمات‌رسانی به مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبحان رجب‌پور در گفت و گو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: با توجه به اینکه شرکت های پشتیبان هر جایگاه و نازل متفاوت است و سرعت راه اندازی کمی با کندی پیش می رفت اما با ورود جهادی و تمام وقت کارشناسان این سازمان بیش از ۱۲۰ جایگاه پمپ بنزین استان راه‌اندازی و آماده ارایه خدمات است.
 
وی افزود : با توجه به داشتن ضریب بالای لایه های امنیتی سامانه های شرکت نفت اما متاسفانه حمله سایبری صورت گرفته بسیار پیچیده و ناگهانی بود که در این راستا باید از نیروی کادر متخصص، مجرب و متعهد و با نصب محافظ های قویتر نسبت به جلوگیری از حملات مشابه اقدام کرد.
 
رجب پور گفت: از ابتدای اختلال در سامانه هوشمند سوخت که مرحله به مرحله سیستم های سوخت گیری در جایگاه ها را دچار اختلال کرد، متخصصان و کارشناسان این شرکت نسبت به راه اندازی سوخت آزاد و دستی در حدود ۸۵ درصد پمپ بنزین های تحت پوشش این شرکت اقدام کردند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: این سازمان با اجرای برنامه های پدافند غیرعامل، دفاع از مقر و سازماندهی گروه های جهادی تخصصی در طول سال از آمادگی کامل برخوردار است.

وی در ادامه از اطلاع رسانی سریع، دقیق و به موقع رسانه ملی در بالابردن آگاهی عموم مردم قدردانی کرد و افزود: مردم اخبار صحیح را از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و از طریق سایت‌ها و خبرگزاری های معتبر و صدا و سیما پیگیری کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس نیز گفت: با توجه به مشکل سراسری بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت کشور، پمپ بنزین‌های این منطقه هم از ظهر دیروز دچار مشکل شدند که کارشناسان شرکت نفت منطقه، برای برطرف کردن مشکل وارد عمل شدند و همه جایگا‌ها را فعال کردند.

تورج امانی افزود : از ۶۰ جایگاه عرضه بنزین در منطقه چالوس، تاکنون مشکل همه جایگاه‌ها برای سوخت رسانی با بنزین نرخ آزاد رفع شده و این جایگاه‌ها در حال سوخت رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۰ جایگاه هم با برطرف شدن مشکلاتشان، می‌توانند با کارت سوخت به رانندگان سرویس دهی کنند تصریح کرد: مشکل همه جایگاهها تا ۲۴ ساعت آینده برطرف می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس خاطر نشان کرد: مشکلی پیرامون تامین بنزین و نفتگاز در جایگاه‌ها وجود ندارد و فرآورده ها به میزان کافی در انبار‌های نفت و جایگاه‌ها وجود دارد و هیچگونه نگرانی در این خصوص متصور نمی‌باشد.

امانی با بیان اینکه شایعات مربوط به افزایش قیمت سوخت قویا" تکذیب می‌شود افزود: سهمیه سوخت موجود در کارتهای سوخت محفوظ است و تغییری نمی کند.

وی یاداور شد : ۴۱ جایگاه سوخت سی ان جی (گاز مایع) در منطقه چالوس با کسب استاندارد‌های لازم، فعال هستند و مردم می‌توانند از این جایگاه‌ها استفاده کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مشکل با شماره ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند و یا به ادارات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شهرشان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه