اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد عنوان کرد؛

کمک ۴۰ میلیارد تومانی بسیج بجنورد به نیازمندان/ فعالیت ۵۰۰ گروه جهادی در مرکز استان خراسان شمالی

کمک ۴۰ میلیارد تومانی بسیج بجنورد به نیازمندان/ فعالیت ۵۰۰ گروه جهادی در مرکز استان خراسان شمالی
مهدی الهی راد گفت: از ابتدای شیوع بیماری در طرح سراسری شهید قاسم سلیمانی با حضور جهادگران و بسیجیان ۴۰ میلیارد تومان در سطح شهرستان بجنورد به افراد نیازمند کمک شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک؛ مهدی الهی راد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان شمالی اظهار داشت: سالیان سال است که استکبار جهانی، جبهه گسترده ای در همه حوزه‌های جنگ نرم، شبکه های اجتماعی، ماهواره ای، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی با اشاره به اینکه لازمه ایستادگی در برابر نظام استکباری، تشکیل جبهه قدرتمند نیروهای انقلابی است، گفت: نیروهای انقلابی ظرفیت بالایی دارند، اگر این جبهه هم افزا شوند و به هم کمک کنند،  حرکت انقلاب اسلامی برای تحقق اهداف شتاب می گیرد.

,

الهی راد با اشاره به اینکه باید رسالت محور به رسانه نگاه شود، گفت: اگر این رسالت با نگاه اعتقادی همراه شود قطعا جایگاه بسیار ارزشمندی خواهد داشت و  دفاع از انقلاب اسلامی، جلوگیری از تحریف، بیان پیشرفت های نظام، عظمت انقلاب و توسعه انقلاب در سراسر جهان میسر خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از وظایف رسانه صیانت از انقلاب است، افزود: دشمنان به شدت دنبال زدودن انقلابی گری  از نظام و کند شدن رشد و حرکت آن هستند و قطعا رسانه می تواند نقش موثری در یاری رساندن به انقلاب و ولایت داشته باشد.

,

این مقام مسئول گفت: دشمن به دنبال این است که پیوند مردم با ولایت را سست کنند، همچنین به صورت مقطعی پیگیر تقدس زدایی از امر ولایت و مردم بودند تا دلسردی در مردم ایجاد کنند و بتوانند از این طریق انقلاب را شکست دهند.

,

وی گفت: رسانه می تواند تبیین کننده، ترویج دهنده و تحکیم کننده جمهوری اسلامی ایران باشد.

,

الهی راد با اشاره به اینکه نکته قابل توجه که باید در رسانه ها مورد توجه قرار گیرد، صیانت از هویت انقلابی، جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: دشمنان داخلی و خارجی به دنبال این هستند که انقلابی بودن نظام را از آن جدا کنند و مواضع انقلابی که موجب رشد و حرکت می شود کنار گذاشته شود.

,

وی یادآور شد: نکته قابل توجه انعکاس دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است که متاسفانه در این زمینه عقب هستیم و اگر می‌خواهیم شکر نعمت نظام را به جا بیاوریم باید آنها را انعکاس دهیم، زیرا علی رغم تمام مشکلات و فتنه هایی که برای انقلاب و نظام ایجاد شده، پیشرفت های زیادی را در حوزه های مختلف به همراه داشته است.

,

الهی راد اظهار داشت: متاسفانه در این حوزه نتوانستیم، در تبیین اهداف انقلاب و دستاوردها به خوبی عمل کنیم و برای مردم روشن کنیم.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود  درخصوص موضوع مقابله با بیماری کرونا از ابتدای شیوع این بیماری در طرح سراسری شهید قاسم سلیمانی توضیح داد: با حضور جهادگران و بسیجیان 40 میلیارد تومان در سطح شهرستان بجنورد به افراد نیازمند کمک شد که در حوزه های مختلف از جمله تهیه بسته های معیشتی، پرداخت اجاره بها و بسته های بهداشتی و کمک درمانی  بوده است.

,

الهی راد گفت: دو هزار نفر در قالب طرح حاج قاسم و دو هزار نفر از بسیجیان در قالب طرح های حمایتی و گروه های جهادی در زمینه مقابله با بیماری کرونا، فعال هستند.

,

وی خاطرنشان کرد: در نیمه نخست سال جاری تاکنون توزیع پنج هزار بسته معیشتی،ارائه خدمات درمانی به بیماران و خانواده های آنان توسط  920 نفر با حضور بسیجیان در منازل بیماران کرونایی، ۵۰ سری جهیزیه، بازسازی 45 مسکن محرومان، خدمات آموزشی در قالب نهضت سوادآموزی به دو هزار نفر انجام شده است.

,

این مقام مسئول گفت: همچنین تاکنون دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان تسهیلات برای اشتغال زایی ۲۹ نفر اختصاص داده شده است.

,

الهی راد اضافه کرد: یکی از برکات کرونا، ارتقا روحیه جهادی در بین مردم بوده است، به ویژه در سال 99 روحیه جهادی خوبی در بین مردم حاکم شد و همه اقشار به مردم کمک کردند تا این بیماری ریشه کن شود.

,

وی با اشاره به اینکه در سطح شهرستان ۵۰۰ گروه جهادی فعالیت دارند، گفت: این گروه های جهادی در سامانه اطلس جهادی ثبت هستند، علاوه بر این شورای جهادی در شهرستان فعالیت دارد که وظیفه هدایت، پشتیبانی و نظارت بر  فعالیت گروه های جهادی را برعهده دارد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه