اخبار داغ

فرمانده جدید سپاه امام رضا (ع):

سپاه امام رضا(ع) تعامل خوبی با دستگاه‌های دولتی خواهد داشت/ هم‌افزایی و پذیرش نقش مؤثر از اولویت‌های سپاه است

سپاه امام رضا(ع) تعامل خوبی با دستگاه‌های دولتی خواهد داشت/ هم‌افزایی و پذیرش نقش مؤثر از اولویت‌های سپاه است
سردار غیاثی هم‌افزایی و پذیرفتن نقش مؤثر را از اولویت‌های سپاه امام رضا (ع) دانست و گفت: سپاه وظیفه دارد که در یک تکالیف تعریف شده نقش مؤثر بپذیرد و فراتر از آنچه در تکالیف ما تعریف شده، تعامل خوبی با دستگاه‌های دولتی خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار سید هاشم غیاثی، فرمانده جدید سپاه امام رضا (ع)، ظهر امروز در نشست تودیع و معارفه که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مجتمع آیه های مشهد برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم بتوانم با تلاش شبانه‌روزی و هدفمند پاسخ اعتمادی که به بنده شده را بدهم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه شناخت دقیقی از استان خراسان رضوی دارم و چند سالی را در خراسان بزرگ و استان فارس فعالیت داشته‌ام، خاطرنشان کرد: امیدواریم گام‌های بزرگ و مؤثری را در سطح ملی و پذیرش نقش‌های امیدآفرین برداریم.

,

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با تاکید بر اینکه با تلاش مضاعف و کار هدفمند باید آنچه را که در شأن این استان است انجام دهیم، تصریح کرد: تمام اقدامات ما باید در ذیل حرم امام رضا (ع) انجام گیرد.

,

وی هم‌افزایی و پذیرفتن نقش مؤثر را از اولویت‌های سپاه امام رضا (ع) دانست و اذعان کرد: باید بتوانیم به‌صورت هدفمند گام‌های مؤثری را برداریم.

,

سردار غیاثی در ادامه عنوان کرد: سپاه وظیفه دارد که در یک تعامل تعریف شده نقش مؤثر بپذیرد و فراتر از آنچه در تکالیف ما تعریف شده، تعامل خوبی با دستگاه‌های دولتی خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه