اخبار داغ

پرسپولیس ۲ - نساجی ۱؛

لیگ برتر فوتبال| مهاجم قائم‌شهری، قاتل جانِ نساجیِ/ بریس عبدی مقابل چشم ساکت

لیگ برتر فوتبال| مهاجم قائم‌شهری، قاتل جانِ نساجیِ/ بریس عبدی مقابل چشم ساکت
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی با برتری سرخ‌پوشان تهرانی خاتمه یافت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی طی دیداری در چارچوب دومین هفته از بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۸ امروز (چهارشنبه - ۶ آبان‌ماه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم‌دیگر رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نیمه نخست این جدال با پرس شاگردان ساکت الهامی در میانه‌های میدان همراه بود و شاگردان یحیی گل‌محمدی از هر فرصتی برای نزدیک شدن به دروازه میهمان مازنی خود استفاده می‌کردند. در اوایل این نیمه یک گل توسط عیسی آل‌کثیر به ثمر رسید که توسط کمک‌داور مسابقه آفساید تشخیص داده شد.

,

با این حال اما مدیریت نساجی‌چی‌ها راه به جایی نبرد تا مهدی عبدی در واپسین دقایق نیمه اول دروازه تیم فوتبال نساجی را باز کند و سرخ‌پوشان با نتیجه برنده راهی رختکن شوند.

,

در نیمه دوم اما کمی اوضاع تغییر کرد و شاگردان ساکت الهامی برای به ثمر رساندن گل تساوی، به آب و آتش زدند تا از پرس نیمه اول توسط تیم فوتبال نساجی خبری نباشد. همین روند هم باعث شد تا روی غفلت بازیکنان سرخ‌پوش، گل تساوی به ثمر برسد اما این تساوی زیاد به طول نیانجامید و مهدی عبدی با دبل در این بازی، تیم فوتبال پرسپولیس را پیش انداخت.

,

این نتیجه تا پایان بازی باقی ماند تا پرسپولیسی‌ها به دومین برد خود در دومین هفته از لیگ برتر دست یابند.

,

پرسپولیس ۲
گل: مهدی عبدی (۴۲ و ۶۵)

, پرسپولیس ۲, پرسپولیس ۲,
,

نساجی ۱
گل: کریم اسلامی (۴۹)

, نساجی ۱, نساجی ۱,
,
ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، مهدی شیری، وحید امیری، میلاد سرلک، رضا اسدی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی.
,
ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیر مهدی جانملکی، محمد قربانی، اکبر صادقی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، مرتضی منصوری، فرزاد زامهران، کریم اسلامی و مسعود شجاعی.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه