اخبار داغ

حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جمع ملی پوشان بانوان

حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جمع ملی پوشان بانوان
با برگزاری تمرین تیم ملی فوتبال در مرکز ملی فوتبال، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تمرین حضور یافته با ملی پوشان و کادر فنی دقایقی را گفتگو کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دیدار درون اردویی تیم ملی فوتبال بانوان در حالی امروز صبح در مرکز ملی فوتبال برگزار شد که پیش از آغاز این دیدار برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تمرین حضور یافته با ملی پوشان و کادر فنی دقایقی را گفتگو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
شهاب الدین عزیزی خادم، شهره موسوی، طهمورث حیدری، علیرضا امامی فر به همراه زهره سادات لاجوردی نماینده مجلس و عضو هیات ریسه مجلس فرهنگی و عضو فراکسیون زنان، زهره الهیان نماینده مجلس تهران، عضو فراکسیون زنان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و اعظم شیخ مرادی مسئول بسیح بانوان کشور دقایقی را با کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان گفتگو کردند.
,
 
,
شهاب الدین عزیز ی خادم، رییس فدراسیون فوتبال در ابتدا ضمن خیر مقدم به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: تیم ملی فوتبال بانوان پس از تعطیلی حدود دو سال تمرینات خود را از سر گرفت و با اردوهای متوالی و بازیهای دوستانه، توانست جواز حضور در مرحله فینال رقابتهای جام ملتهای فوتبال بانوان آسیا را برای اولین بار در تاریخ فوتبال کشور در بخش بانوان کسب کند.
,
 
,
وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال مبنای خود را بر این گذاشته تا با حمایتهای خود از تیم های ملی، شرایط را به گونه ای فراهم کند که تیم ها با آرامش و بدون دغدغه برای کشور عزیزمان افتخار آفرین باشند.
,
 
,
در ادامه مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ضمن تشکر از حضور نمایندگان مجلس و اهمیت ایشان به فوتبال بانوان گفت: از اینکه فوتبال بانوان و تیم ملی برای شما اهمیت دارد، خوشحالم و از حضورتان تشکر می کنم. همانطور که می دانید این تیم پس از مدتها تشکیل شد و با حمایتهای ویژه رییس فدراسیون فوتبال و پیگیری های نایب رییس بانوان، توانستیم افتخار آفرین باشیم. در این میان پرواز اختصاصی برای حضور در مسابقات و برخوردها و حمایتهایی که از این تیم صورت گرفت، باعث شد ما با دل گرمی بیشتر برای موفقیت قدم برداریم و در نهایت افتخار آفرین شدیم.
,
 
,
شهره موسوی، نایب رییس بانوان نیز ضمن تشکر از حضور نمایندگان مجلس گفت: این تیم و تمامی تیم ها یملی فوتبال بانوان و اقایان با نگاه ویژه و حمایتهای بیش از پیش رییس فدراسیون فوتبال در مسیر موفقیت گام برداشته است. بدون شک اگر حمایتهای رییس فدراسیون وجود نداشت، شاید شرایط متفاوت بود اما امروز ما شاهد پشتیبانی مجموعه فدراسیون فوتبال مخصوصا عزیزی خادم هستیم که این امر به روند رو به رشد و موفقیتمان کمک بسزایی می کند.
,
 
,
در پایان این دیدار، از گلاره ناظمی، داور بین المللی کشورمان که در رقابتهای جام جهانی فوتسال لیتوانی قضاوت کرده بود، با اهدا لوح و هدیه ای تقدیر و تشکر شد.
,
 
,
در این بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در محل یادمان شهدای فوتبال، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه