اخبار داغ

سیف‌الله‌پور:

اگر ترابی کارت زرد می‌گرفت، پرسپولیس در دقیقه ۸۰ بازی ۱۰ نفره می‌شد

اگر ترابی کارت زرد می‌گرفت، پرسپولیس در دقیقه ۸۰ بازی ۱۰ نفره می‌شد
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران اعتقاد دارد پرسپولیس از دقیقه ۸۰ دیدار مقابل شاگردان الهامی باید ۱۰ نفره می‌شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایزد سیف‌الله‌پور درباره شکست 2 بر یک نساجی مازندران مقابل پرسپولیس اظهار داشت: این نتیجه مقابل پرسپولیس رقم خورد. نیمه دوم بازی در اختیار ما بود و باید به این بازیکنان افتخار کرد. حداقل پنج بازیکن ما زیر 23 سال دارند. اگر داور درباره مهدی ترابی کم‌لطفی نمی‌کرد و قبل از آن به او کارت زرد می‌داد، پرسپولیس در دقیقه 80 بازی 10 نفره می‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با تمجید از شاگردان الهامی تصریح کرد: به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم، اما نساجی هم تیم خیلی خوبی بود و تلاش می‌کنیم نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم. از ساکت الهامی بابت آماده‌سازی این تیم خوب تشکر می‌کنم.
,
 
,
 
,
 مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در مورد وضعیت ورزشگاه شهدای ساری خاطرنشان کرد: این ورزشگاه در اختیار باشگاه ماست و از مجموعه ورزش استان تشکر می‌کنیم. شرایط ورزشگاه شهدای ساری برای دیدار دو هفته آینده مقابل صنعت نفت آبادان بهتر می‌شود.
,
 
,
سیف‌الله‌پور درباره درخواست باشگاه‌های استقلال و تراکتور تبریز برای در اختیار گرفتن درآمد حاصل از تبلیغات محیطی و در پاسخ به این پرسش که آیا نساجی فصل گذشته از تبلیغات محیطی، درآمدی داشته است یا خیر، گفت: ما فصل گذشته از این بخش درآمد داشته‌ایم، اما در نشست این هفته هیئت مدیره در این باره تصمیم می‌گیریم. تبلیغات محیطی تاکنون در اختیار سازمان لیگ بوده است و ما هم تمکین کرده‌ایم.
,
 
,
 
,
وی درخصوص اعتراض مالک باشگاه تراکتور به حمایت نشدن باشگاه‌های خصوصی بیان کرد: زنوزی واقعیت را گفته است. باشگاه‌های تراکتور و نساجی خصوصی هستند و هیچ حمایتی از بخش خصوصی انجام نمی‌شود. انتظار داریم دولت جدید به بخش خصوصی کمک کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه