اخبار داغ

شرمنده هواداران شدیم؛

الهامی: پرسپولیس حتی تصور این شرایط سخت را هم نداشت/ واقعاً خوب بودیم

الهامی: پرسپولیس حتی تصور این شرایط سخت را هم نداشت/ واقعاً خوب بودیم
سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: پرسپولیس تصور نمی‌کرد این مسابقه اینقدر سخت از آب دربیاید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساکت الهامی پس از شکست ۲ بر یک نساجی مازندران مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به تیم خوب پرسپولیس بابت این پیروزی تبریک می‌گویم و امیدوارم این موضوع تداوم داشته باشد. خسته نباشید جانانه به بازیکنان می‌گویم و می‌توانم بگویم شرمنده آنها هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
«پرسپولیس تصور نمی‌کرد این مسابقه اینقدر سخت از آب دربیاید.» وی ضمن بیان این جمله تصریح داشت: بازیکنان پرسپولیس خیلی خوب جنگیدند و خوب بازی کردند. ما هم خیلی خوب بودیم و نمی‌توانم از بازیکنان ایراد بگیرم. به آنها خسته نباشید می‌گویم و شرمندگی من هم برای هواداران است. ان‌شاءالله بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم.
,
سرمربی تیم فوتبال نساجی درخصوص اعتراضش به امیر عرب براقی گفت: به داوران خسته نباشید می‌گویم که قضاوت خوبی داشتند. این اتفاقات (اعتراض‌ها) به‌خاطر فشار بازی بوده و برای همه وجود دارد. بازی سختی برای داوران بود و آنها هم انسان هستند. باید هوای داوران را داشته باشیم تا به شرایط سابق برگردیم. من همیشه از داوری گلایه داشتم، اما به گروه داوری خسته نباشید می‌گویم.
,
 الهامی هم‌چنین عنوان داشت: این برد را به تیم خوب پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی و مجموعه این تیم تبریک می‌گویم. از بازیکنان خودم تشکر ویژه دارم که جانانه جنگیدند و دست آنها درد نکند. شاهد یک بازی با کیفیت از سوی هر دو تیم بودیم. موقعیت‌های ما اگر گل شده بود، می‌توانستیم دست پر از ورزشگاه آزادی خارج شویم.
,
وی در ادامه اذعان داشت: فقط شرمنده هواداران شدیم و ان‌شالله بتوانیم در بازی‌های بعد جبران کنیم. از بازیکنانم نمی‌توانم خرده‌ای بگیرم، آنها واقعاً زحمت کشیدند و جانانه بازی کردند. دست تک تک آنها درد نکند و ممنون‌شان هستم.
,
سرمربی تیم فوتبال نساجی در واکنش به پرسشی مبنی بر اینکه اواخر بازی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد، گفت: من از داور کارت نگرفتم و یکی از همکارانم کارت گرفت. به تیم داوری هم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم موفق باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه