اخبار داغ

سرمربیان آلومینیوم و فولاد چه گفتند؟

خطیبی: هنوز آن تیمی که دوست دارم نشده‌ایم/ ویسی: خدا به ما رحم کرد که فقط ۳ گل خوردیم!

خطیبی: هنوز آن تیمی که دوست دارم نشده‌ایم/ ویسی: خدا به ما رحم کرد که فقط ۳ گل خوردیم!
سرمربیان تیم‌های فوتبال آلومینیوم و فولاد پس از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول خطیبی پس از پیروزی ۳ بر صفر آلومینیوم مقابل فولاد اظهار داشت: یک برد خوب و همراه با یک بازی خوب را انجام دادیم. به هواداران مان و مجموعه باشگاه و کارگران کارخانه تبریک می‌گویم. کسانی که بازی را دیدند از عملکرد ما راضی بودیم. اینکه بگوییم سه گل زدیم و بازی خوبی انجام دادیم این را نشان نمی‌دهد که ما تیم کاملی هستیم. قطعا ایراداتی داریم و باید برطرف کنیم. تیمی که خودم دوست دارم هنوز نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: ما در نیمه اول با ۲ مهاجم بازی کردیم و یک مقدار سر در گم بودیم، اما در نیمه دوم شکل تیم را عوض کردیم و خوشبختانه تعویض هایمان هم جواب داد. در مجموع خوشحالم که در دو بازی که انجام دادیم، گلی دریافت نکردیم و البته بازی‌های خوبی را انجام دادیم. مالکیت هم در اختیار ما بود و موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردیم. 
,
سرمربی آلومینیوم اراک در مورد اینکه آیا قرار است بازیکن جدیدی به خدمت بگیرید یا خیر، گفت: من نام دو بازیکن را به باشگاه داده‌ام و آنها در حال پیگیری هستند. نام آنها را نمی‌گویم چون ممکن است به توافق نرسیم. 
,
خطیبی در مورد دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: از فردا به بازی بعدی فکر می‌کنیم. جدا از این مسائل خواهشم این است که مسئولان استانی بیشتر تیم را همراهی و حمایت کرده و مشکل زمین را حل کنند. یک سال است که ما درگیر آن هستیم و معضل اصلی تیم ما محسوب می‌شود.
,
 
,
عبدالله ویسی پس از شکست سنگین ۳ بر صفر مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: هم این بازی هم بازی قبلی دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه دوم را خیلی زشت بازی کردیم و تنبیه هم شدیم. باید از هواداران عذرخواهی کنم. به آلومینیوم تبریک می‌گویم که تیم برتر میدان بودند و شاید خدا به ما رحم کرد که سه گل خوردیم. باید زودتر برگردیم و خودمان را تقویت کنیم.
,
وی ادامه داد: ما غیر از لیگ در جام حذفی هم هستیم و باید زودتر بلند شویم و ریکاوری کنیم. باید ببینیم ایرادات مان کجاست و کالبد شکافی را انجام دهیم. ۴، ۵ هفته اول برای ما خیلی سخت است و هم ما و هم مردم از این شکست ناراحت هستند. امیدواریم از بازی ها جدا نشویم. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه