اخبار داغ

غافلگیری به سبک مس رفسنجان؛

لیگ برتر والیبال| شهداب صدرنشین شد/ دربی شمال به سود هرازی‌ها

لیگ برتر والیبال| شهداب صدرنشین شد/ دربی شمال به سود هرازی‌ها
در دومین هفته رقابت‌ها تیم‌های فولاد سیرجان، مس رفسنجان، شهرداری ارومیه، سپاهان، لبنیات هراز، سایپا و شهداب یزد موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه) با ۷ دیدار پیگیری شد و تیم‌های فولاد سیرجان، مس رفسنجان، شهرداری ارومیه، سپاهان، لبنیات هراز، سایپا و شهداب یزد موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
*شهرداری ارومیه ۳ - پاس گرگان صفر
, *شهرداری ارومیه ۳ - پاس گرگان صفر,
تیم شهرداری ارومیه نخستین تیم فاتح این هفته بود که در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 21 و 25 بر 22 پاس گرگان میزبان خود را شکست داد و به دومین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت.
,
پاس گرگان نیز دومین ناکامی فصل خود را تجربه کرد تا همچنان یک امتیاز از هفته نخست در کارنامه‌اش داشته باشد.
,
این مسابقه در مدت یک ساعت و 24 دقیقه در سالن امام خمینی شهر گرگان برگزار شد و مجتبی بیداریان و اسماعیل رزقی داوران اول و دوم آن بودند.
,
نظارت بر این دیدار را نیز مسعود یزدان‌پناه، محمدابراهیم عشق‌دوست و بهمن سلطانی به ترتیب به عنوان ناظران داوری، فنی و ویژه بر عهده داشتند. تیم شهرداری ارومیه در ست سوم این مسابقه کارت زرد تاخیر دریافت کرد.
,
 
,
*شهداب ۳ - شهرداری ورامین صفر
, *شهداب ۳ - شهرداری ورامین صفر,
تیم شهداب یزد صدرنشین هفته نخست در دومین مسابقه این هفته میزبان تیم شهرداری ورامین بود و ۳ بر صفر میهمان خود را شکست داد تا به دومین برد خود دست یابد و در صدر جدول باقی بماند.
,
ورامینی‌ها در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 21 و 25 بر 19 نتیجه این مسابقه را واگذار کردند تا نخستین شکست فصل را خود را تجربه کنند.
,
وحید پورکاشیان و جواد مرآتی داوران اول و دوم این مسابقه بودند. احمد دامغانی، علیرضا محمدعلی گیلانی و امیرحسین منظمی نیز به ترتیب به عنوان ناظر داوری، ناظر فنی و ناظر ویژه، نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند.
,
این مسابقه به مدت یک ساعت و 31 دقیقه طول کشید و بازیکن شماره یک ورامین (بهمن جهاندیده) در ست نخست این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.
,
 
,
*سپاهان ۳ - پیکان صفر
, *سپاهان ۳ - پیکان صفر,
شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم سپاهان نیز دومین میهمان فاتح این هفته بودند که در تهران موفق به شکست ۳ بر صفر پیکان شدند و دومین برد خود را جشن گرفتند.
,
پیکان در سه ست متوالی و با امتیازهای 29 بر 27، 25 بر 21 و 25 بر 18 مغلوب نماینده اصفهان شد تا نخستین شکست فصل خود را تجربه کند.
,
این دیدار یک ساعت و 33 دقیقه طول کشید و مجتبی میرزاجانپور بازیکن شماره 12 فولاد کارت زرد دریافت کرد.
,
داود نافعی، قادر صادقی، بهروز جعفری، نادر انصاری و محمد منصوری به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر داوری، ناظر فنی و ناظر ویژه قضاوت و نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند.
,
 
,
*لبنیات هراز ۳ - هورسان صفر
, *لبنیات هراز ۳ - هورسان صفر,
شهرآورد مازنی‌ها در هفته دوم لیگ برتر در مجموعه ورزشی شهید صدر رامسر برگزار شد و شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز موفق به کسب دومین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر والیبال شدند؛ آن هم در روزی که هورسان رامسر موفق نشد از امتیاز میزبانی استفاده کند.
,
دو تیم درحالی به مصاف هم رفتند که لبنیات هراز در یک بازی یکطرفه در سه ست متوالی با امتیازهای 19 بر 25، 18 بر 25 و 18 بر 25 میزبان خود را شکست داد و سه امتیاز حساس کسب کرد. هورسان اما با این شکست به همان یک امتیاز هفته اول قناعت کرد.
,
در این بازی که به مدت 100 دقیقه به طول انجامید، محمد شاهمیری، مرتضی علایی، محسن ترابی، محمدامین برق‌لشگری و رضا خان‌محمدی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر داوری، ناظر فنی و ناظر ویژه، کار قضاوت و نظارت را برعهده داشتند.
,
 
,
*مس رفسنجان ۳ - آذرباتری ارومیه یک
, *مس رفسنجان ۳ - آذرباتری ارومیه یک,
در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته، تیم تازه وارد مس رفسنجان در روز میزبانی از آذرباتری ارومیه، شاگردان فرهاد نفرزاده را با پیروزی ۳ بر یک غافلگیر کرد.
,
شاگردان اسماعیل بادرنگین در تیم مس رفسنجان که هفته اول را با شکست و رتبه سیزدهمی تمام کرده بودند، امروز در ست اول، سوم و چهارم به ترتیب به امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 23 و 25 بر 20 به برتری رسیدند تا طعم اولین برد سه امتیازی را بچشند.
,
آذرباتری ارومیه که هفته گذشته رالی سخت و سنگینی مقابل فولاد سیرجان داشت، در بازی امروز تنها در ست دوم با ثبت امتیاز 25 بر 23 بر حریف غلبه کرد. این دومین شکست شاگردان فرهاد نفرزاده در لیگ برتر بود.
,
این مسابقه در مدت زمان 132 دقیقه برگزار شد و متین احمدی بازیکن شماره 13 آذرباتری ارومیه اخطار گرفت. احمدی در ست دوم بازی نیز به دلیل در رفتگی انگشت دست، دچار مصدومیت و به بیمارستان منتقل شد.
,
علیرضا قریب و بهزاد جهانگیری داوران اول و دوم این دیدار بودند. نظارت داوری و فنی مسابقه نیز بر عهده محمد ابراهیم‌زاده و امیر طلوع‌کیان بود.
,
 
,
*راهیاب ملل مریوان یک - فولادسیرجان ۳
, *راهیاب ملل مریوان یک - فولادسیرجان ۳,
سالن 12هزارنفری زاگرس شهر مریوان این هفته میزبان مدافع عنوان قهرمانی بود. شاگردان آرش صادقیانی در تیم راه‌یاب ملل مریوان که هفته نخست را با شکست مقابل شهرداری ارومیه آغاز کرده بودند، این هفته مقابل قهرمان فصل قبل شروع خوبی داشتند و توانستند ست اول را با نتیجه 25 بر 21 به سود خود تمام کنند.
,
در ادامه این تیم فولاد سیرجان بود که در ست‌های دوم، سوم و چهارم به ترتیب به امتیاز 25 بر 20 ، 25 بر 19 و 25 بر 17 رسید تا با کسب پیروزی ۳ بر یک، به اولین برد سه امتیازی و دومین پیروزی متوالی خود در رقابت‌های لیگ برتر دست پیدا کند.
,
در این بازی که به مدت 118 دقیقه انجام شد، افشین فتاح بازیکن شماره یک راه‌یاب ملل در ست دوم کارت زرد دریافت کرد.
,
محمد آقایی، هادی تیموری، امیر صداقت و محمدعلی امیدی به ترتیب به‌عنوان داور اول، داور دوم، ناظر داوری و ناظر فنی، قضاوت و نظارت این دیدار را برعهده داشتند.
,
 
,
*شهرداری گنبد ۲ - سایپا ۳
, *شهرداری گنبد ۲ - سایپا ۳,
در سالن المپیک گنبد دو تیم شهرداری گنبد و سایپا درحالی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم، هفته نخست لیگ برتر را با شکست پشت سرگذاشته بودند. همین مسئله هم عاملی شد تا سرنوشت برنده بازی قعرنشینان جدول در هفته دوم طی یک رالی پنج سته مشخص شود.
,
شاگردان طاهر قره‌داشلی در تیم شهرداری گنبد بعد از شکست 25 بر 13 در ست اول، در ست‌های دوم و سوم به ترتیب با امتیاز مشابه 25 بر 23 مقابل سایپا به پیروزی رسیدند. در ست چهارم این نارنجی‌پوشان بودند که بار دیگر گوی سبقت را ربودند تا با کسب امتیاز 26 بر 24 تکیلف برنده را به ست پنجم بکشانند؛ جایی که تیم سایپا با ثبت امتیاز 15 بر 10 به سود خود، برنده از زمین خارج شد.
,
تقابل دو تیم به مدت 156 دقیقه به طول انجامید و مهدی نویدی‌فر و میثم پارسه داوران اول و دوم آن بودند. نظارت بر این بازی را نیز علی‌اصغر حاجی‌کاظمی و اصغر درفش کاویان برعهده داشتند.
,
این مسابقه سه کارت زرد و قرمز داشت که سهم نارنجی پوشان دو کارت، بنیامین ایگدری (زرد) و داورد شکیبا (قرمز) بود و امین درغنه از تیم شهرداری گنبد کارت زرد دریافت کرد.
,
 
,
*تابلوی نتایج و جدول رده بندی مشخص شد
, *تابلوی نتایج و جدول رده بندی مشخص شد,
 مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه) با هفت دیدار در شهرهای مریوان، رفسنجان، گرگان، تهران، رامسر، گنبد و یزد پیگیری شد.
,
در دومین هفته رقابت‌ها تیم‌های فولاد سیرجان، مس رفسنجان، شهرداری ارومیه، سپاهان، لبنیات هراز، سایپا و شهداب یزد موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان شدند.
,
این هفته تیم شهداب یزد بعد از کسب پیروزی ۳ بر صفر مقابل شهرداری ورامین به دومین برد متوالی خود در لیگ برتر رسید و با کسب 6 امتیاز کامل رقابت‌ها تاکنون، به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه داد تا سپاهان و شهرداری ارومیه هم همچنان بدون تغییر جایگاه به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی بایستند.
,
 
,
 نتایج کامل دیدارهای هفته دوم به قرار زیر است:
,  نتایج کامل دیدارهای هفته دوم به قرار زیر است:,
*راه‌یاب ملل مریوان یک – فولاد سیرجان 3؛ 25-21، 20- 25، 19 -25، 17-25
,
*مس رفسنجان 3 – آذرباتری ارومیه یک؛ 25-23، 23-25، 25-23، 25 – 20
,
*پاس گرگان صفر – شهرداری ارومیه 3؛ 20-25، 21- 25، 22-25
,
*پیکان صفر – سپاهان 3؛ 27-29، 21- 25، 18 – 25
,
*هورسان رامسر صفر – لبنیات هراز 3؛ 19- 25، 18- 25، 18- 25
,
*شهرداری گنبد 2 – سایپا 3؛ 13-25، 25-23، 25-23، 24- 26، 10-15
,
*شهداب یزد 3 – شهرداری ورامین صفر؛ 25-22، 25-21، 25-19
,
 
,
 
,
رده‌بندی تیم‌ها در پایان هفته دوم به این شرح است:
, رده‌بندی تیم‌ها در پایان هفته دوم به این شرح است:,
1- شهداب یزد
,
2- سپاهان
,
3- شهرداری ارومیه
,
4- لبنیات هراز
,
5- فولاد سیرجان
,
6- مس رفسنجان
,
7- پیکان
,
8- سایپا
,
9- شهرداری ورامین
,
10- آذرباتری ارومیه
,
11- پاس گرگان
,
12- هورسان رامسر
,
13- شهرداری گنبد
,
14- راه‌یاب ملل مریوان
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه