اخبار داغ

مربی و بازیکنان پرسپولیس چه گفتند؟!

مطهری: جروبحثی با کادرفنی نساجی نداشتم/ حسینی: در سایپا جادوگری ندیدم

مطهری: جروبحثی با کادرفنی نساجی نداشتم/ حسینی: در سایپا جادوگری ندیدم
مربی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی مقابل تیم فوتبال نساجی به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید مطهری پس از برد پرسپولیس مقابل نساجی در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به بازی هفته اول آن‌ها مقابل فجر سپاسی، بازی سختی را پیش بینی می‌کردیم. سعی کردیم برنامه‌ای که داریم در بازی عملیاتی شود. به صورت کامل این اتفاق نیفتاد. در نیمه اول توقع ما خیلی بیشتر بود. شریط نرمال و خوب همیشه‌مان را نداشتیم اما در نیمه دوم با توجه به صحبت هایی که کردیم ریتم بازی تیم بهتر شد و توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در مورد اینکه آیا نساجی نسبت به فصل قبل تغییر کرده، عنوان داشت: نساجی همیشه تیمی قابل احترام و خیلی خوب است. خودم در این تیم سابقه مربیگری دارم. می دانم هوادارانش عاشقانه این تیم را دوست دارند. برایشان در ادامه لیگ آرزوی موفقیت می‌کنم.
,
مطهری در مورد اینکه با کادرفنی نساجی جروبحثی داشت و گفته می‌شود داور به نیمکت پرسپولیس کارت نمی‌دهد، گفت: نه اصلا چنین چیزی نبود. نگاه شما را نمی‌دانم. ما سعی می کنیم همیشه کارمان به کار خودمان باشد.
,
 
,
سیدجلال حسینی پس از برد پرسپولیس مقابل نساجی اظهار داشت: بازی سخت اما خوبی بود. نساجی تیم خیلی خوبی است. امروز خیلی خوب بازی کرد اما ما توانستیم سه امتیاز خوب را بگیریم.
,
کاپیتان پرسپولیس در مورد بلاتکلیفی که یحیی گل محمدی به آن اشاره کرد، گفت: او همه چیز را گفته است. امیدوارم همه چیز درست شود. بعد از بازی با الهلال، الان لیگ شروع شده و نیاز به زمان داریم تا همه چیز درست شود. امیدوارم به صدری هم کمک شود. واقعا سردرگم هستیم اما منتظریم ببینیم چه می‌شود.
,
وی در خصوص داوری بازی امروز بیان داشت: هر دو تیم اعتراض می‌کردند.کارشناسان در مورد این مسائل نظر می‌دهند.
,
حسینی در خصوص اینکه زمانی در سایپا بازی می‌کرد و در آن مقطع صحبت هایی در مورد جادوگری مطرح شده بود، عنوان داشت: ما در سایپا چنین چیزی ندیدیم. مربی ما علی دایی بود. ذوالفقارنسب، لیت بارسکی و لوران بودند. اصلا نمی‌دانم جریان چیست.
,
 
,
وحید امیری پس از برتری پرسپولیس مقابل نساجی اظهار داشت: بازی خوبی بود و در این مسابقه موقعیت چندانی به حریف ندادیم و توانستیم پیروز شویم.
,
وی در مورد اینکه در دو بازی دو پاس گل داده است، عنوان کرد: این هم زحمات بچه ها است و امیدوارم تداوم داشته باشد و باز هم هواداران مان را خوشحال کنیم.
,
هافبک پرسپولیس در مورد اعتراض ها به داوری گفت: متاسفانه همه ما از ابتدای بازی معترض هستیم. باید ما بازیکنان باید مدیریت کنیم و فشار را از روی داوران برداریم. ما که داخل زمین فشار می‌آوریم، نیمکت هم اضافه می‌شود. مطمئن باشید ما داوران خیلی خوبی داریم.
,
امیری در مورد مشکلات مالی و مدیریتی پرسپولیس تاکید کرد: در این چند سال که در تیم حضور داشته و خدمت کرده‌ام همیشه مشکل مالی و بدهی بوده و پنجره بسته بوده است. امیدوارم این مشکلات برطرف شود. کادرفنی و بازیکنان با تمام وجود به خاطر خودشان و هواداران تلاش می‌کنند و امیدوارم مسئولان هم واقعا به فکر تیم باشند و هرچه سریعتر مشکلات را حل کنند تا ما هم به یک شرایط ایده آل و نرمال برسیم.
,
 
,
فرشاد فرجی پس از برد پرسپولیس مقابل نساجی در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: باید بیشتر تلاش کنیم تا به اهدافی که داریم برسیم.
,
مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه هواداران توقع دارند این تیم در لیگ دوباره قهرمان شود، عنوان کرد: قطعا تمام تیم‌ها اهداف بزرگی دارند. امسال تیم‌های قدرتمندی در لیگ هستند. تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. نتیجه دست خداست اما این قول را می‌دهیم که تمام وجود و توانمان را برای خوشحالی هواداران بگذاریم.
,
فرجی در خصوص اینکه زوج سیدجلال در خط دفاع پرسپولیس است، گفت: برای من افتخار است. هرچه سرمربی و کادرفنی تصمیم بگیرد من هم سرباز پرسپولیس هستم.
,
 
,
مهدی ترابی پس از پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس مقابل نساجی درجمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و اظهار داشت: برد اررزشمندی بود و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم بتوانیم بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذاریم. انشالله در ادامه با بازی خوب بتوانیم به پیروزی برسیم.
,
وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند امسال دبل هت‌تریک کند یا خیر، عنوان کرد: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و تلاش می‌کنیم که عملکرد خوب سال‌های گذشته را تکرار کنیم. 
,
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص بازی درگیرانه و شرایط کلی بازی مقابل نساجی گفت: نساجی امسال خیلی متفاوت است و قطعاً در پایان فصل جایگاه خوبی کسب خواهد کرد. برای الهامی و هواداران نساجی آرزوی موفقیت می‌کنم. آنها تیم خوبی بسته‌اند و ما در این بازی تلاش کردیم تا از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم و تقریباً هم موفق بودیم.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه