اخبار داغ

جانشین سپاه الغدیر استان یزد:

۱۳تیم فنی برای تسریع سوخت‌رسانی در یزد مأمور شدند/ رفع عیب ۱۶جایگاه سوخت تا این لحظه

۱۳تیم فنی برای تسریع سوخت‌رسانی در یزد مأمور شدند/ رفع عیب ۱۶جایگاه سوخت تا این لحظه
زارع کمالی جانشین سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه ۱۳تیم فنی برای تسریع سوخت‌رسانی در یزد مأمور شدند، گفت: تاکنون۱۶جایگاه رفع عیب شده و سپاه تا روان‌سازی کامل سوخت‌رسانی پای‌کار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین زارع کمالی جانشین سپاه الغدیر یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، از اعزام 13 تیم عملیاتی فنی به جایگاه‌های معیوب استان خبر داد و گفت: تاکنون 16 جایگاه سوخت و 240 نازل سوخت‌گیری در سطح استان یزد توسط تیم‌های فنی سپاه الغدیر رفع عیب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی در ادامه اظهار کرد: در پی حمله سایبری به سیستم کنترل کننده توزیع سوخت شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی ایران، واحد فنی سپاه الغدیر یزد بعد از هماهنگی لازم با متولیان امر نسبت به اعزام شش تیم عملیاتی برای رفع سریع عیوب جایگاه‌های سوخت در این استان وارد عمل شده است.

,

وی افزود: در این راستا دیروز پنجم آبان‌ماه شش تیم فنی به 16 جایگاه تعطیل شده استان اعزام شدند و 240 نازل سوخت گیری را رفع عیب کردند.

,

جانشین سپاه الغدیر یزد گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است از امروز پنج شنبه ششم آبان ماه نیز هفت تیم فنی دیگر به تیمهای فعال سپاه اضافه و خدمات رسانی خود را با قوت بیشتر اجرایی کنند.

,

زارع کمالی با بیان این‌که پشتیبانی سپاه الغدیر از شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی ایران-منطقه یزد به منظور تسریع بخشیدن به خدمات سوخت رسانی در سطح استان است، خاطرنشان کرد: خدمات حمایتی سپاه در قالب 13 تیم فنی رفع عیب جایگاه‌های سوخت، تا پایان کامل رفع عیب و روان‌سازی خدمات سوخت‌رسانی در استان یزد ادامه خواهد داشت.

,

وی در پایان با اشاره اهمیت هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف برای ساماندهی امور در ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان، تأکید کرد: سپاه الغدیر در خدمت مردم دارالعباده بوده و از تمام ظرفیت انسانی و لجستیکی خود برای حمایت از شهروندان ولایت‌مدار استفاده می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه