اخبار داغ

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد:

۲۰جایگاه یزد به سیستم هوشمند متصل شدند/اکثر جایگاههای یزد در مدار است

۲۰جایگاه یزد به سیستم هوشمند متصل شدند/اکثر جایگاههای یزد در مدار است
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد گفت: در سطح استان یزد۹۱جایگاه به صورت آفلاین و ۲۰جایگاه به صورت آنلاین در مدار قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا انتظاری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، گفت: ۲۰جایگاه سوخت استان به سیستم هوشمند متصل و همشهریان یزدی می توانند از طریق کارت سوخت اقدام به دریافت بنزین کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
وی ادامه داد: شب گذشته نیز استاندار یزد در محل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد حاضر و از نزدیک بر فعالیت نیروهای شرکت نفت نظارت داشته وتوصیه های لازم را برای هرچه سریعتر برطرف شدن مشکل داشتند.
,
 
,
انتظاری با اشاره به اینکه نیروهای این شرکت از زمان بروز حادثه با کمترین میزان استراحت در حال تلاش برای برطرف شدن سریع مشکل بوده اند خاطرنشان کرد:از ۱۰۹جایگاه موجود در استان تاکنون ۹۱جایگاه در مدار قرار گرفته و بنزین با قیمت آزاد قابلیت عرضه به همشهریان را دارد.
,
 
,
عبدالرضا انتظاری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد در پایان تاکید کرد: اولویت این شرکت ، تامین سوخت برای مردم می باشد به همین علت در مدار قرار گرفتن جایگاهها در اولویت بوده اما از امروز و با برطرف شدن مشکل اکثر جایگاهها، به مرور مابقی جایگاهها به سیستم هوشمند متصل تا مردم بتوانند از طریق کارت سوخت اقدام به دریافت بنزین نمایند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه