اخبار داغ

مدیرعامل شرکت گاز کردستان:

اولویت اصلی شرکت گاز کردستان گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار است

اولویت اصلی شرکت گاز کردستان گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار است
مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: روند شتابان گاز رسانی به روستاهای بالای 20 خانوار اولویت شرکت گاز کردستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد فعله گری در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با بیان اینکه اولویت اصلی گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار،است  اظهار کرد: استان کردستان دارای 1596 روستاست که از قابلیت گازرسانی برخوردارست که تا پایان مهرماه 1425 مورد گازدار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی در مورد آخرین وضعیت گازرسانی روستایی در استان گفت: هم اکنون گازرسانی در بسیاری از نقاط استان در دست اجراست و توسعه گازرسانی به روستاها نیز در دستور کار قرار داده شده است.

,

مدیرعامل شرکت گاز کردستان افزود: هم اکنون در 98 روستا عملیات گازرسانی در حال اجراء بوده که امید است تا پایان سال جاری تعدادی زیادی از این روستاها گازدار شوند .

,

فعله گری با اشاره به  اینکه روستاهای باقیمانده دارای دشواری های زیادی است، ادامه داد: با توجه به کوهستانی بودن کردستان، روستاهای این استان در داخل کوهپایه ها، مناطق مرتفع و فاقد راه ارتباطی مناسبی قرار گرفته و این شرکت برای اجرای عملیات گازرسانی مجبور است از جاده های ناهموار عبور کرده و برای امکان پذیر شده عبور و مرور چندین متر از جاده را تعریض کند که باعث افزایش هزینه ها برای مسطح کردن، خاک برداری و تهیه خاک مناسب برای بستر لوله های گاز می شود.

,

وی همچنین ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت روستایی استان کردستان را در حال حاضر 96 درصد اعلام کرد و یادآور شد: استان کردستان 33 شهر دارد که اکنون ساکنان 32 شهر آن از گاز طبیعی برخوردارند.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان بیان کرد: با افتتاح پروژه های گاز رسانی روستایی در هفته بسیج و ایام الله مبارک دهه فجر سال جاری ضریب نفوذپذیری گاز در جمعیت روستایی با افزایش روبرو شده و به 98 درصد خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه