اخبار داغ

کشتی ورزش ملی و پهلوانی ماست؛

سوریان: کشتی را با نام جهان‌پهلوان تختی می‌شناسند/ کشتی‌هایم در المپیک شبیه به تمرینات نونهالی‌ام بود

سوریان: کشتی را با نام جهان‌پهلوان تختی می‌شناسند/ کشتی‌هایم در المپیک شبیه به تمرینات نونهالی‌ام بود
دارنده مدال طلای جهان و المپیک گفت: بخواهیم یا نخواهیم همیشه کشتی را با نام جهان پهلوان تختی می‌شناسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید سوریان، دارنده مدال طلای جهان و المپیک کشتی فرنگی و نایب‌رئیس فدراسیون کشتی با حضور در جمه نونهالان آینده‌ساز کشتی فرنگی کشور اظهار داشت: اولین صحبت و خواهشی که باید برای شما داشته باشم، این است که شما به یک ورزشی قدم گذاشتید به نام کشتی که ورزش ملی و ورزش پهلوانی ماست. هر موقع صحبت از کشتی می‌شود، خصیصه‌های اخلاقی و رفتاری به دنبال آن می‌آید و ما معلم اخلاقی به نام جهان پهلوان تختی داریم. بخواهیم یا نخواهیم همیشه کشتی را با نام جهان پهلوان تختی می‌شناسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سوریان در ادامه عنوان داشت: من از نونهالی تمرینات را پیگیری می‌کردم و این را به جرأت به شما می‌گویم اگر فیلم المپیک ۲۰۱۲ لندن من را برای شما نمایش دهند، اگر کشتی‌هایم شبیه همدیگر و آن چیزی که در نونهالی یاد نگرفته بودم نبود، هر چه خواستید بگویید. فقط اتفاقی که در کشتی من افتاد این بود که حرکاتم تکمیل‌تر شده بود. من از همان اول بارانداز را به همان شکلی می‌زدم که در المپیک زدم اما با نظر مربیان برای تکمیل آن در زمان بارانداز زدن گوشم را می‌خواباندم.
,
 
,
دارنده مدال طلای المپیک در پایان گفت: الان موقع یاد گرفتن است و شما دغدغه‌ای به جز کشتی نباید داشته باشید. مهم این است که امروز شما در تمرینی که انجام می‌دهید از اجرای فن ترس نداشته باشید و مرور فن و تمرین را به خوبی انجام دهید. حتی چه ایراد دارد که الان در سن نونهالان هستید کمر در کمر کار کنید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه