اخبار داغ

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل خبرداد:

عرضه بنزین یارانه‌ای در ۱۷ جایگاه سوخت در اردبیل

عرضه بنزین یارانه‌ای در ۱۷ جایگاه سوخت در اردبیل
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اردبیل گفت: ۱۷ جایگاه سوخت در استان برای خدمات رسانی به مردم بنزین یارانه‌ای عرضه می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، سید حجت مدنی، صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به دنبال اختلال ایجاد شده در سیستم کارت‌های سوخت در جایگاه‌های بنزین، تلاش بر این است تا همه ۷۵جایگاه سوختفعال در استان به روال عادی بازگشته و فعالیت خود را انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: هر چند مردم در دو روز اخیر با مشکلاتی در سوخت‌گیری روبه‌رو شدند اما با پیگیری مسئولان کشوری مشکل به وجود آمده در حال رفع شدن است تا هموطنان بتوانند از طریق کارت سوخت خود و سهمیه واریزی آبان ماه بنزین یک‌هزار و ۵۰۰ تومانی را دریافت کنند.

,

مدیر شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل گفت: البته در برخی از جایگاه‌ها امکان عرضه سوخت بنزین به نرخ سه هزار تومانی وجود دارد که مشکل ظرف ۴۸ ساعت آینده برطرف خواهد شد.

,

مدنی افزود: از بابت ذخیره سهمیه سوخت آبان ماه هیچ مشکلی وجود ندارد و تا ۹ ماه قابلیت ذخیره سوخت در کارت‌ها وجود دارد.

,

وی تصریح کرد: امیدواریم هموطنانی که نیاز مبرم به بنزین دارند از طریق ۱۷ جایگاه فعال در سطح استان سوخت‌گیری خود را انجام دهند و آنهایی که نیاز جدی به بنزین ندارند از سوخت‌گیری در ۲ روز آینده نیز خودداری کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه