اخبار داغ

مدیرکل حمل و نقل جاده ای مازندران اعلام کرد

استقرار ۳۳ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی مازندران

استقرار ۳۳ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی مازندران
عباسعلی نجفی از برگزاری مانور آمادگی راهداری زمستانی در مازندران با استقرار ۳۳ اکیپ راهداری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباسعلی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به در پیش بودن فصل سرما، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۳ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار در محورهای مواصلاتی استان مستقر و در حالت آماده باش هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران آسایش و آرامش در جاده ها را حاصل تلاش و کوشش راهداران برشمرد و افزود: طول محورهای برفگیر مازندران ۳ هزار و ۷۰۰ کیلومتر با ۱۳ گردنه به طول ۷۰۰ کیلومتر است که این اداره کل ۲۲ راهدارخانه را در محورهای مواصلاتی استان تجهیز نموده و آمادگی کامل برای سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان را دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این اداره کل به منظور حفظ ایمنی جاده ها و تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با کلیه امکانات و اکیپ های راهداری خود آمادگی کامل برای عملیات راهداری را دارد.

نجفی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی استان باز و تردد در آنها برقرار است، گفت: با توجه به کاهش دما در سطح محورهای کوهستانی به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند توصیه می شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت ، تجهیزات و امکانات ایمنی را همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از برگزاری مانور آمادگی راهداری زمستانی در مازندران در هفته جاری همزمان با هفته پدافند غیر عامل خبر داد و بیان کرد: رزمایش پدافند زیستی محیطی در این هفته اجرا می‌شود.

نجفی از کنترل گشت راهداری شبانه و روزانه در محورها خبر داد و گفت: مانور هماهنگی با راهدارخانه‌های محورهای مواصلاتی در آستانه فصل سرما برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه