اخبار داغ

مدیر پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی لرستان:

۴۷۳ مسئله اولویت‌دار لرستان در طرح شمسا شناسایی شد

۴۷۳ مسئله اولویت‌دار لرستان در طرح شمسا شناسایی شد
پدرام گفت: ۴۷۳ مسئله اولویت دار استان لرستان در طرح شمسا بسیج دانشجویی شناسایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پویان پدرام در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: طرح پژوهشی شمسا توسط بسیج دانشجویی با هدف شناسایی مسائل اولویت دار استان و تلاش و ارائه راهکار برای حل آنها در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در این حوزه چهار ماموریت گفتمان سازی، قرارگاه تهرانی مقدم بر مبنای گره گشایی مسئله بومی استان، هدایت تحصیلی و شناسایی مسائل اولویت دار استان در نظر گرفته شده و برای اجرای این طرح، برنامه ریزی لازم در دستور کار قرار می گیرد.

,

مدیر پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی لرستان تصریح کرد: ماموریت اول این است که ارائه آموزش های رایگان و کافی به دانشجویان انجام شود و در کنار آن برگزاری کارگروه شناسایی مسائلی است که در اولویت قرار دارند.

,

پدرام تصریح کرد: در گام بعدی با کمک دانشجویان نخبه، این مسائل بررسی می شود تا بتوانیم با استفاده از مقالات و پایان نامه ها این مسائل را احصا نماییم.

,

وی بیان کرد: در حال حاضر ۴۷۳ مسئله اولویت دار در استان شناسایی شده که این مسائل در قرارگاه تهرانی مقدم برای ارائه راهکار، بررسی می شوند که این اقدام منجر به کارآفرینی نیز می شود.

,

مدیر پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی لرستان خاطرنشان کرد: در فاز بعدی با اساتید و متخصصان در راستای بخش های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، آموزشی، فرهنگی، جهادی، سازندگی و دیگر بخش ها مشورت می شود تا بتوانیم در جهت حل این مسائل گام برداریم.

,

پدرام با اشاره به مطالعه سندهای چشم انداز گفت: تاکنون ۸۵ سند در این راستا مطالعه شده و قرار است با مصاحبه های تخصصی مراحل بعدی کار اجرا گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه