اخبار داغ

فاجعه زیست محیطی در قم و چشمان کور!+ تصاویر

فاجعه زیست محیطی در قم و چشمان کور!+ تصاویر
مدت ها است که فعالان محیط زیست در خصوص آلودگی های زیست محیطی برخی از کارخانه های مستقر در شهرک صنعتی سلفچگان هشدار می دهند اما کوچکترین حرکتی برای رفع این شدت از آلودگی زیست محیطی انجام نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا،مدت ها است که فعالان محیط زیست در خصوص آلودگی های زیست محیطی برخی از کارخانه های مستقر در شهرک صنعتی سلفچگان هشدار می دهند اما کوچکترین حرکتی برای رفع این شدت از آلودگی زیست محیطی انجام نشده است.

در یکماه گذشته که اعتراضات فعالان محیط زیست شدت گرفت تنها به پلمب کردن یک یا دو کارخانه بسنده شده اما جالب است بدانید برخی از تصاویر دقیقا مربوط به همان کارخانه پلمب شده است که شب ها بدون فیلتر به فعالیت خود ادامه می دهد و هوای قم و منطقه مسکونی سلفچگان را آلوده می کند اما چشمانی که باید این فاجعه را ببینند نمی بینند.

اگر بی خیالی مسئولان قم در این خصوص ادامه داشته باشد تا چند سال آینده ادامه زندگی برای ساکنان سلفچگان میسیر نخواهد بود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا،, قم فردا, قم فردا, ،,
,
,
,
, اگر بی خیالی مسئولان قم در این خصوص ادامه داشته باشد تا چند سال آینده ادامه زندگی برای ساکنان سلفچگان میسیر نخواهد بود .,

 

,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه