اخبار داغ

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد:

۵۰۴نازل سوخت یزد در مدار قرار گرفت/ از صبر و همراهی مردم سپاسگذاریم

۵۰۴نازل سوخت یزد در مدار قرار گرفت/ از صبر و همراهی مردم سپاسگذاریم
مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد گفت:۵۰۴نازل سوخت در سطح استان یزد در مدار قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد در گفتگو با یزدرسا گفت:تا این لحظه ۹۴جایگاه به صورت آفلاین در مدار قرار گرفته است و که۲۱جایگاه آن به سامانه هوشمند متصل و همشهریان میتوانند از طرق کارت سوخت خود، بنزین مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
وی ادامه داد: در مجموع ۵۰۴نازل سوخت در سطح استان در مدار قرار گرفته که از این تعداد ۳۷۶نازل آن متعقل به بنزین و ۱۲۸نازل نفت وگاز می باشند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه تعداد جایگاههای سوخت استان ۱۰۹جایگاه می باشد خاطرنشان کرد: از زمانی که در سامانه های سوخت رسانی مشکل ایجاد شده است تمامی تلاش های اکیپ فنی در این راستا بوده است که خلل ایجاد شده در سوخت رسانی هرچه سریعتر برطرف شود و در مرحله بعد در حال تلاش هستیم جایگاهها به سیستم هوشمند متصل شوند.
,
 
,
مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد در پایان ضمن تشکر مجدد از مردم  گفت: خوشبختانه صف های نسبتا طولانی که در ابتدای اختلال در سامانه ها ایجاد شده بود به مرور کاملا برطرف شده اما همچنان از مردم درخواست داریم اگر نیاز ضروری به سوخت ندارند تا برطرف شدن کامل مشکل صبر نموده و به جایگاهها مراجعه نکنند.
,
 
,
انتهای پیام/ک
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه