اخبار داغ

در بازدید جانشین سپاه الغدیر از جایگاه‌های سوخت مطرح شد

راه‌اندازی بیش از ۵۹ جایگاه و ۶۰۰ نازل سوخت تا امشب در استان یزد

راه‌اندازی بیش از ۵۹ جایگاه و ۶۰۰ نازل سوخت تا امشب در استان یزد
سرهنگ زارع کمالی جانشین سپاه الغدیر استان یزد در زمان بازدید خود از جایگاه‌های سوخت، گفت: بیش از ۵۹ جایگاه و ۶۰۰ نازل سوخت تا امشب در استان یزد راه‌اندازی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سرهنگ حسین زارع کمالی جانشین سپاه الغدیر استان یزد پیش از ظهر امروز از جایگاه‌های سوخت سطح شهر یزد بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی در این بازدید در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به فعالیت شش تیم دو نفره از کارکنان فنی سپاه الغدیر استان یزد در جهت رفع مشکل جایگاه‌های سوخت، گفت: در پی مشکل پیش‌آمده برای جایگاه‌های سوخت استان یزد و درخواست رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان یزد، شش تیم دو نفره از کارکنان فنی پایور سپاه الغدیر استان یزد جهت بروزرسانی سوخت و سرورها از روز گذشته فعالیت خود را به‌صورت جدی در سطح استان آغاز کردند.

, یزدرسا,

, ,

زارع کمالی با بیان اینکه ۲۰ جایگاه و بیش از ۲۰۰ نازل سوخت روز گذشته توسط این گروه‌های فنی بروزرسانی شد، افزود: همچنین از صبح امروز هفت تیم دیگر اضافه‌شده‌اند تا بتوانیم هر چه سریعتر جایگاه‌های سوخت را به روال قبلی بازگردانیم.

,

جانشین سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: بیش از ۵۹ جایگاه و بیش از ۶۰۰ نازل سوخت تا پایان امروز در سطح استان یزد بروزرسانی و در مدار سوخت‌گیری قرار گیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه