اخبار داغ

نائب رئیس شورای شهر اردبیل مطرح کرد؛

تفکیک زباله از مبدا با نصب مخازن هوشمند در شهر اردبیل

تفکیک زباله از مبدا با نصب مخازن هوشمند در شهر اردبیل
نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: باید با گذر از روش‌های سنتی، نصب مخازن هوشمند زباله و اجرای طرح تفکیک از مبدأ، به سرعت و کیفیت رفت و روب شهری بیفزاییم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، میرمحمد سیدهاشمی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با اشاره به شرایط بحرانی حوزه خدمات شهری، اظهار داشت: در وهله اول باید دغدغه پیمانکاران را در بهبود فرآیند رفت و روب کاهش دهیم و ماشین‌آلات، تجهیزات و امکانات آنها را به روز کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: با گذر از روش‌های سنتی باید با نصب مخازن هوشمند زباله و اجرای طرح تفکیک از مبدأ به روند رفت و روب سرعت بدهیم.

,

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل  با اشاره به اعمال جریمه برای شرکت پیمانکاری رفت و روب شهری، گفت: امکان بروز فساد در این فرآیند وجود دارد و به جای جریمه بهتر است با ترغیب پیمانکاران به بهبود شرایط از حالت سنتی به سمت مکانیزه و روش‌های هوشمند در جمع‌آوری زباله حرکت کنیم.

,

سیدهاشمی ابراز داشت: نصب مخازن هوشمند زباله از درخواست‌ها و مطالبات شورای شهر است که این امر می‌تواند به عملیاتی شدن طرح تفکیک از مبدأ نیز کمک کرده و مردم را ترغیب به این امر کنند.

,

وی به برگزاری مناقصه در مناطق مختلف شهر برای انتخاب پیمانکار اشاره کرد و افزود: نباید در این حوزه کارها تعطیل و یا به سمت سهل‌انگاری پیش برود بلکه در سه سال پیش رو باید جهت‌گیری‌ها شکل صحیح و درستی به خود بگیرد.

,

سید هاشمی اضافه کرد: کنترل و نظارت یکی از مأموریت‌ها و مسئولیت‌های اصلی شورای شهر است و در کنار آن در نامه‌ای از شهردار اردبیل خواسته‌ایم تا گزارش عملکرد شش ماهه خود را به شورا ارائه کند تا جلوی انحرافات و برخی از تخلفات احتمالی گرفته شود.

,

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل تصریح کرد: با ارائه گزارش دخل و خرج شهرداری به صورت جامع و کامل و در عین حال شفاف به اطلاع مردم می‌رسد و در کنار آن نمایندگان مردم در پارلمان محلی نیز در جریان امور قرار می‌گیرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه