اخبار داغ

عضو شورای شهر بروجرد:

بوستان‌های بروجرد ساماندهی می‌شود

بوستان‌های بروجرد ساماندهی می‌شود
چگنی گفت: بوستان ها و بلوارهای شهر بروجرد ساماندهی می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اشرف چگنی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: فضای سبز و ساماندهی بوستان ها و پارک ها یکی از فعالیت های شهرداری است که این مهم در دستور کار قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: کاشت گل های فصلی، رسیدگی به وضعیت روشنایی، نظافت بوستان ها و ساماندهی تعدادی از بوستان های بروجرد آغاز شده که در حال حاضر پارک وحدت، پارک معلم و بوستان ۳۰ متری انقلاب در حال ساماندهی است.

,

عضو شورای شهر بروجرد تصریح کرد: ایجاد فضای سبز در مناطق مختلف شهرستان بروجرد به صورت مستمر انجام می شود که پس از اتمام ساماندهی این بوستان ها، بوستان های بعدی نیز ساماندهی می شوند.

,

چگنی با اشاره به سبک شدن بدنه شهرداری بروجرد گفت: در گذشته نیروهای زیادی وارد بدنه شهرداری شده بودند که با پیگیری های صورت گرفته طی این سالها از ورود و جذب نیروهای جدید خودداری شد و علاوه بر این نیز نیروهایی که زمان بازنشستگی آنها فرا رسیده بود، با پیگیری های صورت گرفته بازنشسته شدند.

,

وی بیان کرد: تعداد نیروهای شهرداری از هزار و ۷۰۰ نفر در سال های گذشته، هم اکنون به هزار و ۱۴۰ نفر رسیده البته تا پایان سال نیز حدود ۴۰ نیروی دیگر بازنشسته می شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه