اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

تلاش دشمن برای اثرگذاری بر اراده ها/برخی کارها به دلیل عدم همکاری اجرا نمی شود

تلاش دشمن برای اثرگذاری بر اراده ها/برخی کارها به دلیل عدم همکاری اجرا نمی شود
حجت الاسلام شاهرخی گفت: دشمن تلاش دارد روی اراده ها تاثیر بگذارد و در محاسبات ایجاد اختلال کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیرافلاک، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در دیدار معاون پدافند غیر عامل کشور اظهار داشت: برای پیشبرد هر امری نیاز به انسجام و هماهنگی است که باید در سطح کلان و برخی هم در سطح استان باید انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: مسائلی که از پدافند غیر عامل از گذشته دنبال می کردیم حاکی از این بود، کارهای دست یافتنی که قابل انجام بوده انجام شده و برخی دیگر از کارها هم به دلیل عدم انسجام و عدم همراهی ها انجام نشده است که امیدواریم با تغییر و تحولات، این همراهی ها صورت گیرد.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: پدافند عامل را در زمان جنگ داریم مانند دوران دفاع مقدس ولی پدافند غیر عامل هم در زمان جنگ نیاز است و در زمان صلح به پدافند غیر عامل نیاز است که بتوانیم تجهیزات و زیر ساخت های مورد نیاز را حفظ کنیم.

,

وی با اشاره ارتقای فرهنگ سازی، گفت: دشمن تلاش دارد روی اراده ها تاثیر بگذارد و در محاسبات ایجاد اختلال کند و لازم است نشست هایی برای رفع این مسائل داشته باشند که دچار آسیب نشویم و گاهی مغزهای نوجوانان را مورد حمله قرار می دهند که باید تلاش کرد در این جهت دقت شود.

,

شاهرخی بیان کرد: ایرانیان در هر کجا سرآمد هستند و توانایی علمی، تجربی، مهارتی و فنی خود را دارند و نظام ما که ضد استکباری است همیشه مورد تهاجم دشمنان بوده است و در زمان قاجار و پهلوی این کشور در اختیار آنها بود و برنامه هایی را اجرا می کردند.

,

وی با اشاره به تعطیلی واحدهای صنعتی استان عنوان کرد: اینها همه از جمله پدافند غیر عامل است که گاهی همین تعطیلی ها و بیکاری ممکن است شرایط را برای سوق دادن جوانان به سمت و سوی انحراف کشیده شوند.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: البته پیگیری هایی انجام و گره هایی در حال باز شدن است که نیاز ضروری کشور است که از نان شب هم واجب تر است چرا که از پدافند غیر عامنل نباشد اختلال زیادی ایجاد می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه