اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان:

رزمایش بزرگ مقابله با بحران سیلاب در لرستان برگزار می‌شود

رزمایش بزرگ مقابله با بحران سیلاب در لرستان برگزار می‌شود
کرم‌وند گفت: رزمایش بزرگ جنوب غرب کشور برای مقابله با سیلاب، آبانماه امسال در استان لرستان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک حمیدرضا کرم وند اظهار داشت: نخستین رزمایش بزرگ آموزشی تمرینی صنعت آب و برق جنوب غرب کشور  با مشارکت شرکت های صنعت آب و برق استان های لرستان، خوزستان، ایلام، کرمانشاه و حضور گروه عملیاتی این استان ها در لرستان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: از آنجا که استان های جنوب غربی همواره در معرض تهدیدهای طبیعی از جمله سیل بوده، بنابراین لزوم آمادگی بیشتر در دستگاه های خدمت رسان حیاتی آب و برق برای مقابله با سیل ضروری است.

,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: مقدمات برگزاری رزمایش در سطح جنوب غرب فراهم شده تا موجب افزایش توانمندی برای مقابله هوشمندانه در برابر سیل باشد.

,

کرم وند خاطرنشان کرد: بررسی میزان اثربخشی و کارایی برنامه های آمادگی و مقابله، ایجاد هماهنگی لازم بین دستگاه های صنعت آب و برق، تمرین هماهنگی بین سایر سازمان ها و مردم، تمرین خدمت رسانی به مراکز اسکان اضطراری، ایجاد مهارت و اعتماد به نفس در همکاران و شناسایی نقاط ضعف و قوت، مبادله دانش و تجارب بین اعضای شرکت کننده در رزمایش، برآورد کیفی و کمی تجهیزات و امکانات از مهم ترین اهداف مورد نظر اجرای رزمایش است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه