اخبار داغ

سیرصعودی در هفت ماهه نخست سال صورت گرفت؛

افزایش ۱۶ درصدی تردد وسائط نقلیه در محورهای مواصلاتی/محور زابل – هیرمند پرترددترین مسیر شد

افزایش ۱۶ درصدی تردد وسائط نقلیه در محورهای مواصلاتی/محور زابل – هیرمند پرترددترین مسیر شد
رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: تردد وسائط نقلیه در هفت ماهه سالجاری در محورهای مواصلاتی شمال استان افزایش ۱۶ درصدی را نشان می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا  نخعی مقدم در گفت وگو با عصرهامون با بیان اینکه ۳۸ دستگاه تردد شمار آنلاین در محورهای مواصلاتی شمال استان اطلاعات تردد را ثبت می کند، بیان کرد: در این مدت ۱۵ میلیون و ۸۸ هزار و۴۰۱ تردد وسائط نقلیه ثبت شده که نسبت به تردد ۱۲ میلیون و ۹۶۶ هزارو ۳۲۹ در مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۶ درصدی را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه براساس آمار دریافتی از دستگاه های تردد شمار نصب شده در محورهای مواصلاتی، پرترددترین  محورها به ترتیب  محورهای زابل – هیرمند، و بالعکس و محور زهک – مرز میلک می باشد، افزود: در این مدت تردد ورودی به حوزه شمال استان ۸۲۷ هزار و۸۱۶ تردد و تردد خروجی از حوزه شمال استان۶۸۳ هزار و  ۲۷۷تردد بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ادامه داد: با توجه به ضرورت همراهی مردم در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از موج ششم کرونا , کماکان بر پرهیزاز تردد های غیر ضروری و ماندن در خانه جهت قطع زنجیره انتقال تاکید می شود.

نخعی مقدم  با بیان اینکه گشت های نظارتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این برهه در کنار ستاد پیشگیری از کرونا برای حفظ سلامت هموطنان گرامی مشغول فعالیت است، خاطر نشان کرد: به منظور آگاهی شهروندان از آخرین وضعیت ترافیک محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای و همچنین دریافت انتقادات و پیشنهادات تلفن گویای ۱۴۱ بصورت شبانه روزی، درگاه اینترنتی  ۱۴۱ .irو نرم افزار موبایلی ۱۴۱ فراهم شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه