اخبار داغ

فرمانده ناجا خبر داد؛

ورود پلیس به ماجرای جایگاه‌های سوخت/ جزئیات اقدامات پلیس بعداً اعلام خواهد شد

ورود پلیس به ماجرای جایگاه‌های سوخت/ جزئیات اقدامات پلیس بعداً اعلام خواهد شد
فرمانده ناجا از ورود پلیس به ماجرای هک شدن جایگاه‌های سوخت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین اشتری در حاشیه همایش فصلی روسا و مدیران پلیس راهور  درباره اقدامات پلیس به ماجرای هک شدن جایگاه‌های سوخت گفت: در این مورد همکاران من در معاونت فاوا و پلیس فتا وارد عمل شده و در کنار دیگر دستگاه‌ها کمک کردند و در حال کمک هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی درباره اینکه ایا افرادی هم در این خصوص دستگیر شده‌اند یا خیر به ایسنا گفت: جزئیات این موضوع اعلام خواهد شد اما اقدامات خوب و موثری از سوی پلیس انجام شده و همکاران من کمک‌های خوبی کرده‌اند.
,
 
,
فرمانده ناجا در ادامه اقدامات پلیس راهور را اقداماتی رو به جلو توصیف کرد و گفت: هوشمندسازی و تحول سیستمی، افزایش کیفیت و سرعت ارائه خدمات به مردم، استفاده از تجهیزات به روز و... در مجموعه پلیس راهور وجود داشته و ما امیدواریم که بتوانیم این مسیر را با سرعت بیشتری نیز ادامه دهیم چرا که این موضوع جزو تأکیدات مقام معظم رهبری نیز محسوب شده و باید در خدمت به مردم با سرعت حرکت کنیم.
,
 
,
اشتری تحول و سیستمی شدن برای پیشگیری از تصادفات و تلفات جاده‌ای را امر مهمی توصیف کرد و گفت: البته باید توجه داشته باشیم که دستگاه‌های مختلفی در این زمینه مسئول هستند و نباید صرفا از ناجا انتظار انجام تمام اقدامات را داشته باشیم. حدود ۳۰ دستگاه در این زمینه دارای مسئولیت مستقیم و غیرمستقیم هستند که ما امیدواریم به سهم خود در این خصوص توجه کنند. البته پلیس در حال حاضر نیز اقدامات خوبی انجام داده و توانسته‌ایم علیرغم افزایش خودرو و موارد دیگر تصادفات رانندگی را در سراسر کشور کاهش داده و جانباختگان ناشی از تصادفات را نیز کم کنیم اما در این زمینه همان طور که گفتم دیگر دستگاه‌ها نیز دارای مسئولیت هستند و البته که خود مردم نیز نقش پررنگی بر عهده دارند که باید با رعایت قوانین و مقررات با پلیس و در واقع برای حفظ ایمنی و جان خودشان همراهی کنند.
,
 
,
 
,
تأکید بر برخورد با تخلفات حادثه‌ساز
, تأکید بر برخورد با تخلفات حادثه‌ساز,
 
,
فرمانده ناجا در پاسخ به پرسشی درباره برخورد با تخلفات حادثه‌ساز به ایسنا گفت:‌ در مورد تخلفات حادثه‌ساز به مأموران نیز تأکید کردم که به هیچ عنوان کوتاهی نکنند چرا که این قبیل از تخلفات باعث می‌شود که جان مردم به خطر بیفتد و در واقع عده‌ای معدود از رانندگان قانون شکن جان دیگر کاربران ترافیکی را نیز به خطر می‌اندازند و به همین جهت تأکید داریم که حتما با این موارد برخورد شود و این برخورد نیز در راستای آرامش و امنیت همه شهروندان است.
,
 
,
اشتری در پاسخ به سوال دیگری پیرامون منع تردد شبانه و احتمال لغو آن نیز گفت:‌ این محدودیت‌ها از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اجرا شده و ما هر آنچه که این ستاد تصویب کند اجرا خواهیم کرد. در خصوص منع تردد شبانه نیز ما تابع تصمیمات ستاد هستیم.
,
 
,
وی با بیان اینکه برخورد با تخلفات رانندگی باید با اقتدار و رعایت احترام انجام شود، گفت:‌ قطعا کسانی که اقدام به خطرآفرینی در حوزه ترافیک کنند متخلف بوده و پلیس باید با اقتدار با آنان برخورد کند.
,
 
,
اشتری درباره اینکه چرا پلیس با دیگر دستگاه‌ها نیز چنین برخوردی نمی‌کند،‌ گفت: طی سال‌های گذشته پلیس چنین برخوردهایی را با خودروسازان و وزارتخانه‌های مسئول نیز داشته و اتفاقا اقتدار ما در برخورد با مسئولانی که مقررات را رعایت نمی‌کنند بیشتر است. با همین پیگیری ما تولید خودروهای ناایمن متوقف شد.
,
 
,
وی درباره اسقاط خودروها نیز گفت:‌ در حوزه اسقاط خودروها نیز در جلسات مختلف این موارد را اعلام کرده و قطعا با دستگاه‌هایی که قصور داشته باشند برخورد می‌شود. در این زمینه ما مکاتبه کردیم و درخواست‌های خود را مطرح کردیم. امیدواریم در دولت سیزدهم که اراده برای حل مشکلات و همکاری با ناجا را دارد این موارد با سرعت بیشتری نیز مطرح و پیگیری شود.
,
 
,
اشتری در پاسخ به پرسشی پیرامون اجرای طرح زیست شبانه نیز گفت:‌ ما در این موارد مطابق قانون عمل خواهیم کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه