اخبار داغ

رئیس سازمان غذا و دارو:

مجبوریم ارز دارو را آزاد کنیم/عملیات روانی علیه سازمان غذا و دارو

مجبوریم ارز دارو را آزاد کنیم/عملیات روانی علیه سازمان غذا و دارو
معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو با تاکید بر لزوم کمک به صنایع در حوزه سلامت، گفت: تولید ارزش و اصالت دارد و باید میان تولیدکننده واقعی و غیر واقعی تفاوت قائل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام دارایی در مراسم تکریم و معارفه رؤسای سازمان غذا و دارو با اشاره به شرایط صنعت دارو در قبل از انقلاب، بعد از انقلاب، دوران جنگ تحمیلی و پس از آن اظهار کرد: سازمان غذا و دارو به دلیل وظایف و حساسیت‌هایی که در این حوزه وجود دارد همواره با سختی‌ها مواجه بوده است؛ از همین رو وزیر بهداشت، سازمان غذا و دارو را مهم‌ترین رکن وزارت بهداشت می‌داند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: اگرچه سازمان غذا و دارو از بیرون آن، سیستم منسجمی به نظر نمی‌رسد و همیشه ناملایمات درمورد این سازمان بسیار زیاد بوده است؛ اما همین سازمان توانسته کیفیت و سلامت فراورده‌های سلامت محور را تضمین کند.
,
 
,
معاون وزیر بهداشت با اشاره به عملیات روانی و موضوع اطلاع رسانی در حیطه وظایف سازمان غذا و دارو عنوان کرد: متأسفانه در دولت قبل عناوین و اتهامات مختلفی به سازمان غذا و دارو نسبت داده شد. به عقیده من مملکت داری با شعر و داستان امکان پذیر نیست و همیشه باید قدردان کارگزاران و خدمتگذاران سیستم باشیم.
,
 
,
وی درباره وظایف این سازمان تصریح کرد: موضوع غذا حوزه بسیار مهمی است و کارهای بین المللی مختلف در آن انجام گرفته تا جایی که صنعت غذا به صنعت دارو کمک کرد. سازمان غذا و دارو سازمان رگولاتور است اما چون دیگران مسئولیت خود را در حیطه تولید و نظارت به درستی انجام ندادند، مجبور شده است در حوزه تولید نیز ورود کند.
,
 
,
دارایی خاطرنشان کرد: در این دوره با تمام سختی‌های پیشرو لاجرم هستیم موضوع آزادسازی ارز دارو را با کمترین عوارض مدیریت کنیم.
,
 
,
رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به تمایز میان صنایع تولیدی اصیل و غیرواقعی گفت: کمک به صنایع داخلی از محورهای اصلی است اما باید در این حوزه به تولیدکننده واقعی کمک کرده و تولید با ارزش و اصالت را تقویت کرد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: آنچه در سازمان غذا و دارو برای ما مهم است «مردم» هستند، ما حامی مردم هستیم تا دغدغه‌ای نسبت به دسترسی و سلامتی فرآورده‌های سلامت محور نداشته باشند؛ امیدواریم با یکنواختی دولت و مجلس و سایر ارکان نظام و تلاش در این حوزه وظایف را بهتر انجام داده و به آینده‌ای روشن امیدوار باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه