اخبار داغ

دبیر جشنواره نگاه نار شهرستان تفت:

جشنواره نگاه نار تفت پذیرای هنر عکاسان با موضوع انار

جشنواره نگاه نار تفت پذیرای هنر عکاسان با موضوع انار
دبیر جشنواره نگاه نار گفت: علاقمندان در حوزه عکاسی می توانند هنر خود در موضوع انار را تا نیمه آبان به این جشنواره ارسال کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی مقنی زاده دبیر جشنواره نگاه نار در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: علاقمندان در حوزه عکاسی می توانند هنر خود در موضوع انار را تا نیمه آبان به این جشنواره ارسال کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: موضوعات جشنواره انار، سنت انارچینی تفت، انار و مردم تفت، انار و تاریخ تفت و انار و فرهنگ تفت است.

,

مقنی زاده ادامه داد: عکاس می‌بایست نهایتا ۵ فریم با فرمت jpeg در اندازه ضلع کوچک حداقل ۲۴۵۰ پیکسل و حداکثر حجم فایل ۱۰ مگابایت، در قالب فایل زیپ (zip) همراه با تصویر شناسنامه در واتساپ به شماره ۹۰۷۹، ۲۵۵، ۰۹۱۳ دبیرخانه جشنواره ارسال نماید.

,

, ,

وی تصریح کرد: عکس‌های ارسالی می‌بایست فاقد امضای هنرمند و یا مزین به قاب، پاسپارتو، تاریخ، واترمارک و یا لوگو باشد.

,

به گفته دبیر جشنواره هرگونه تغییر بر روی عکس، که موجب از بین رفتن اصالت اولیه اثر می‌گردد ممنوع است. به بیان دیگر ویرایش عکس در حد اصلاح نور و رنگ و کراپ تا آنجایی مجاز است که به اصالت عکس خدشه‌ای وارد نشود. همچنین عکس‌هایی که مضمون یا پیام آن‌ها ارتباطی با موضوع جشنواره نداشته باشند، داوری نخواهند شد.

,

دبیر این جشنواره افزود: عکس‌های گرفته شده با موبایل نیز پذیرفته می‌شود. به شرطی که حداقل رزلوشن عکس‌های موبایلی کمتر از ۸ مگاپیکسل نباشد.

,

, ,

 

,

وی عنوان کرد: پس از اتمام مرحله داوری و معرفی نهایی برگزیدگان، نمایشگاه عکس از آثار منتخب همزمان با اختتامیه جشنواره برپا خواهد شد.

,

مقنی زاده تصریح کرد: از نظر برگزار کنندگان جشنواره، فرستنده عکس صاحب اثر شناخته می‌شود و چنانچه خلاف آن ثابت شود مسئولیتی متوجه برگزارکننده نخواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه