اخبار داغ

چمران در جمع خبرنگاران؛

تشریح جزئیات جلسه شهردار و استاندار تهران / تلاش قرارگاه اجتماعی رسیدن به یک ساماندهی مثمرثمر است

تشریح جزئیات جلسه شهردار و استاندار تهران / تلاش قرارگاه اجتماعی رسیدن به یک ساماندهی مثمرثمر است
رئیس شورای شهر تهران جزئیاتی درباره جلسه صبح امروز شهردار تهران، استاندار تهران و جمعی از مسئولان درباره قرارگاه اجتماعی ارائه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز جلسه‌ای با حضور شهردار تهران، استاندار تهران و مسئولان دستگاه‌های مختلف به میزبانی استاندار تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه امروز صحن شورا در جمع خبرنگاران درباره جزئیات این جلسه گفت: قرارگاه اجتماعی تلاش می کند تا بتواند یک ساماندهی مثمری را انجام دهند.
,
 
,
او درباره آغاز به کار قرارگاه گفت: فعالیت این قرارگاه شروع شده است و زمان جلسات بعدی را هنوز معین نکردند چرا که عده ای می گفتند سه ماه و عده ای یک ماه و این قبیل اختلاف نظرها در زمان بندی وجود دارد.
,
 
,
چمران درباره قرارگاه اجتماعی گفت: استاندار تهران و کل استان تهران و اطراف آن را شامل می شود چرا که تهران و استان تهران را به تنهایی نمی شود درنظر گرفت. وقتی قرارگاه  بزنیم و هرکسی از هرجایی می آید به او آب و غذا و جا و کار بدهیم، همه می آیند اینجا که این خدمات را بگیرند و از این امکانات استفاده کنند.
,
 
,
چمران تاکید کرد: این مسأله را باید ریشه ای و در کل کشور حل کنیم که جای خود دارد و در حقیقت ما باید به وظیفه خود در تهران عمل کنیم.
,
 
,
رئیس شورای شهر در پاسخ به اینکه آیا اعتبارای هم دیده شده است؟ گفت: بحث اعتبار مطرح نشد اما باید اعتبارات در نظر گرفته شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه