اخبار داغ

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد:

درخشش دانش آموزان یزدی در جشنواره «رسانش»/تشکل‌های دانش‌آموزی؛ موثرترین راهکار برای اصلاح نظام آموزشی

درخشش دانش آموزان یزدی در جشنواره «رسانش»/تشکل‌های دانش‌آموزی؛ موثرترین راهکار برای اصلاح نظام آموزشی
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد گفت: میرشریف با اشاره به ماموریت های اتحادیه تشکل های دانش آموزی گفت: تربیت مدیر و کادرسازی مهمترین هدف این تشکل دانش آموزی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، حسین میرشریف مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد صبح امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد ضمن گرامیداشت سالروز تاسی این اتحادیه به فرمان حضرت امام (ع) گفت: نیمی از شهدای دانش آموز کشور عضو انجمن اسلامی بودند و یکی از مراکزی که در زمان جنگ اعزام دانش آموزان را بر عهده داشته این اتحادیه ها بوده اند و الان نیز فعالیت های مختلفی داریم که امیدواریم بتوانیم در این مسیر فعال باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: تربیت مدیر و کادرسازی در انقلاب به عنوان هدف اصلی ما در این تشکل دانش آموزی است که امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی در این مسیر گام برداریم.

,

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد بیان کرد:هفته نوجوان، ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی، سالروز تاسیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به عنوان مناسبت های این چند روز است که برنامه هایی در این زمینه داریم.

,

میرشریف گفت: دیدار با ائمه جمعه استان، برگزاری کرسی آزاداندیشی به صورت مجازی، نشست سیاسی با موضوع استکبارستیزی، تجدید بیعت با آرمان های امام (ره) با غبارروبی قبور شهدا، حضور در برنامه نماز جمعه و معرفی تشکل به عنوان بخشی از برنامه های ما در این هفته است.

,

میرشریف گفت: دانش آموزان در سال هفتم با شناخت نسبت به اتحادیه در خصوص این طرح آشنا می شوند و از سال هشتم نیز در این سیر قرار می گیرند.

,

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد در ادامه گستراندن چتر حمایتی بر سر همه دانش‌آموزان را رویکرد جدی این نهاد در کشور دانست و گفت: توجه به مقوله تربیت دانش‌آموزان از جمله اولویت‌های اجرایی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی در استان یزد است.

,

وی رونمایی از طرح تربیتی «رسا» را از دیگر رویدادهای در دستور کار اتحادیه دانست و بیان کرد: این طرح با رویکرد تربیتی ویژه دانش آموزان نخبه در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود و از سال هفتم تا ۱۲ دانش‌آموزان را تحت پوشش سیر تربیتی خود قرار می‌دهد.

,

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد گفت: محتوی مد نظر طرح رسا در ۱۰۶ ساعت تربیتی دیده شده که قرار است در قالب پنج دوره آموزشی اجرایی شود.

,

میرشریف در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رسالت آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب، خاطرنشان کرد: تربیت نیروی انسانی موثر برای توسعه همه جانبه کشور مستلزم توجه ویژه به نظام آموزشی است.

,

وی حمایت از تشکل‌های دانش‌آموزی را یکی از موثرترین راهکارهای اصلاح و تقویت نظام آموزشی دانست و بیان کرد: وزارت آموزش و پرورش هم می تواند با حمایت بیشتر از تشکل‌های دانش‌آموزی نظیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان ظرفیت موجود در این تشکل را برای پیشبرد اهداف پرورشی و تربیتی مورد استفاده قرار دهد.

,

میرشریف در پایان تأکید کرد: کادرسازی و تربیت نیروهای جوان در تراز انقلاب اسلامی در گروه حمایت مستمر از تشکل‌های انقلابی و دانش آموزی نظیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه