اخبار داغ

وحیدی:

محدودیت‌های کرونایی ادامه دارد/ منع تردد شبانه باید در ستاد ملی کرونا بررسی شود

محدودیت‌های کرونایی ادامه دارد/ منع تردد شبانه باید در ستاد ملی کرونا بررسی شود
وزیر کشور گفت: منع تردد شبانه باید در ستاد ملی کرونا بررسی شود و چون مصوبه‌ی ستاد است؛ تصمیمات و مصوبات برای اجرا، به قرارگاه ارائه خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد وحیدی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در حاشیه جلسه این قرارگاه که پیش از ظهر امروز در محل وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع جلسه امروز درباره پیک ششم و نگرانی‌های در این‌خصوص بود؛ چون 22 شهر قرمز داریم و احتمال افزایش آن نیز وجود دارد. همگی باید نسبت به پیک ششم حساس باشیم و به بررسی راه‌کارهای موجود برای اقدام به‌موقع پرداختیم. هم‌چنین درباره تقویت طرح شهید سلیمانی در زمینه‌ی مراقبت‌ها، غربالگری‌ها و تست‌های سریع و سایر اقدامات مورد نیاز نیز تاکید شد که توسعه یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: در این عرصه باید تلاش همگانی بشود تا وارد پیک ششم نشویم؛ محدودیت‌ها تاکنون تغییری نکرده مگر اینکه پیشنهادات جدیدی به ستاد ملی کرونا ارائه و در ستاد بررسی شود؛ محدودیت‌ها تا رفع نگرانی‌ها ادامه دارد.
,
 
,
وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره منع تردد شبانه و سرانجام لغو آن، خاطر نشان کرد: منع تردد شبانه باید در ستاد ملی کرونا بررسی شود و چون مصوبه‌ی ستاد است؛ تصمیمات و مصوبات برای اجرا، به قرارگاه ارائه خواهد شد.
,
 
,
وحیدی هم‌چنین در پاسخ به سوال دیگری درباره بازگشایی مدارس گفت: در این زمینه طبق ابلاغی که قبلاً توسط وزارت آموزش و پرورش شده، عمل خواهد شد و کار با حفظ پروتکل‌های بهداشتی و مراعات پیش خواهد رفت و به شکل ترکیبی حضوری و مجازی عمل می‌شود. در شهرهای قرمز و نارنجی چون محدودیت‌ها بیشتر است و باید مراقبت‌ها نیز افزایش یابد، طبق دستورالعمل‌های مربوط به همان رنگ‌بندی عمل می‌شود.
,
 
,
وزیر کشور در پایان در پاسخ به سوالی درخصوص انتخاب استانداران، ضمن تاکید بر اینکه می‌کوشیم تا از بهترین گزینه ها استفاده کنیم، بیان کرد: از همه‌ی مشورت‌ها برای این کار استفاده و بررسی می‌کنیم اما این موضوع از اختیارات دولت است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه