اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

اجتماع ۱۳ آبان امسال در میدان امام حسین/ مردم در این دولت طعم گفتمان مقاومت را چشیدند

اجتماع ۱۳ آبان امسال در میدان امام حسین/ مردم در این دولت طعم گفتمان مقاومت را چشیدند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در آستانه فرا رسیدن 13 آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی با تبیین ضرورت پرداختن به این موضوع از هماهنگی برگزاری برنامه های متعدد به این مناسبت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در آستانه فرا رسیدن 13 آبان، نشست خبری به منظور تشریح ویژه برنامه‌های این مناسبت در سطح استان برگزار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

محمدعلی احمدی در ابتدا روز 13 آبان را یادآور اتفاقات بزرگی همچون تبعید امام خمینی -رحمة الله علیه- به ترکیه در 13 آبان 1343، کشتار دانش آموزان توسط رژیم پهلوی در دانشگاه تهران در 13 آبان 1357و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان 1358 دانست که نقطه اشتراک هر سه این اتفاقات مبارزه با استکبار است.

,

وی بزرگداشت 13 آبان را به عنوان فرصتی برای استکبار ستیزی و تبیین توطئه‌های استکبار که مصداق اتمّ آن آمریکا است را ضروری عنوان کرد و افزود: مبارزه با استکبار جهانی دارای مبانی قرآنی، عقلی و تاریخی است و دلایل متعدد استراتژیک دارد و قدرتی که امروز کشور ما در سطح منطقه دارد و به کمک آن توانسته با قدرت و اقتدار در برابر ظلم جهانی ایستادگی است نتیجه همین استکبارستیزی است.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: خداوند در قرآن کریم که انقلاب ما از این مکتب برگرفته شده است، مبارزه با ظلم و استکبار را سفارش کرده و ذات انسان و حیات والای انسان را مغایر با پذیرش ظلم بیان کرده است و همین مبارزه با استکبار راز ماندگاری جمهوری اسلامی بوده است و توسعه عمق راهبردی این انقلاب نیز با تداوم مبارزه با استکبار میسر خواهد بود.

,

احمدی تصریح کرد: تاریخ پر است از جنایاتی که استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا علیه مردم و کشور ما مرتکب شده‌اند که عهدشکنی‌های مختلف، خصومت‌های متعدد، نقش‌آفرینی‌های گوناگون در توطئه علیه ایران، تغییر نکردن راهبرد خصمانه در مقابل جمهوری اسلامی علیرغم تغییر دولت‌های این کشورها و مسائل دیگر را دربرمی‌گیرد.

,

وی گفت: در سال‌های گذشته هر جا از آرمان‌های انقلاب اسلامی و استکبارستیزی فاصله گرفتیم و منتخبان مردم گفتمان سازش را به جای گفتمان مقاومت مطرح و اجرایی کردند آسیب دیدیم و جور این آسیب و زیان را مردم کشیدند و هرگاه به جای سازش رو به ایستادگی آوردیم پیش رفتیم و اقتدار، توانمندی و عزت مردم برای ما حاصل شد که یک نمونه واضح روی آوردن به گفتمان سازش برجام بی نتیجه و یک نمونه گفتمان مقاومت گشایش در واردات واکسن کرونا در عین وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکایی و بین المللی بود.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی 13 آبان امسال را از جهاتی منحصر به فرد عنوان کرد که در بُعد داخلی غلبه گفتمان مقاومت بر گفتمان سازش و مشاهده نتیجه اعتماد به گفتمان مقاومت توسط مردم کشور در چند ماه گذشته و در بُعد بین المللی خروج مفتضحانه آمریکا از افغانستان بعد از سال‌ها غارت و کشتار و ایجاد ناامنی در این کشور را نام برد.

,

احمدی با اشاره به این که 13 آبان سال گذشته مصادف شد با پیک کرونا و قرمز شدن شهرهای مختلف کشور و عدم امکان برپایی تجمعات، اظهار کرد: با رعایت دستورات بهداشتی و انجام واکسیناسیون عمومی اکنون شرایط کشور شرایط بهتری است و 13 آبان امسال وضعیت مطلوب‌تری را داریم و برای برگزاری مراسمات در این روز برنامه‌ریزی‌های متعدددی انجام داده‌ایم.

,

وی با بیان این که ستاد بزرگداشت 13 آبان امسال متشکل از کمیته‌های دانش آموزی، دانشجویی، فرهنگی، تبلیغات و مراسم تشکیل جلسه داد، خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های اصلی بزرگداشت 13 آبان تبیین چرایی مبارزه با آمریکا و تبیین خسارت‌های سازش و متقابلاً تبیین ثمرات مقاومت است.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اجتماع مردمی روز 13 آبان در شهر اصفهان را در ساعت 9:30 صبح در میدان امام حسین -علیه السّلام- ابتدای گذر فرهنگی چهارباغ عنوان کرد که با برنامه‌های متنوعی همراه خواهد بود و از آحاد مردم دعوت به عمل آورد در این مراسم شرکت کنند.

,

احمدی برگزاری همایش دانشجویی با عنوان روایت تسخیر، سیر نمایشگاهی با عنوان افول آمریکا، نشست‌های تحت عنوان چرایی استکبارستیزی، مسابقه خنداننده شو با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانشجویی با موضوع مبارزه با آمریکا، اجرای سرودهای خیابانی در 13 نقطه شهر اصفهان، به صدا درآوردن زنگ استکبارستیزی در ساعت 8:30 روز چهارشنبه 12 آبان در دبستان شهید کمالی ناحیه شش آموزش و پرورش، دیدار دانش آموزان منتخب با امام جمعه اصفهان در دفتر ایشان با همکاری اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان و اجرای برنامه یک روز شاد در روستا با محوریت خدمت رسانی به محرومین را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای یوم الله 13 آبان امسال برشمرد.

,

وی همچنین با اشاره به سخن چند روز پیش رهبر معظم انقلاب که فرمودند « چه افتخاری برای یک شهر و کوچه‌ها و خیابان‌های آن بالاتر از این که نام یک شهید بزرگ و فداکار بر روی آن باشد. شهر باید به نام شهیدان مزیّن باشد» از برگزاری پویشی از 13 آبان تا 25 آبان مصادف با روز حماسه و ایثار اصفهان به منظور نامگذاری اماکن و مراکز مختلف استان به نام شهدا خبر داد.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان از همه دستگاه‌ها خواست برای بزگداشت این ایام فعال شده و به ویژه در فضاسازی شهری در کنار شهرداری باشند و خواستار استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای بزرگداشت 13 آبان و تبیین مسأله استکبارستیزی شد.

,

احمدی همچنین تأکید کرد یکی از برنامه‌های شاخص مراسم 13 آبان امسال نشان دادن این موضوع است که شعار مرگ بر امریکا تنها متعلق به مردم ایران نیست و اکنون این شعار در کشورهای مختلف دنیا سر داده می‌شود.

,

وی گفت: این که از زبان مستکبرین و سردمداران رژیم امریکا دیدگاه ایشان در مورد ایران نشان داده شود تا مردم بدانند این‌ها درصدد تحقیر و ضعیف نگاه داشتن مردم ایران هستند و با روش های مختلف از جمله تحریم و تهدید و حمایت از تروریست های منطقه و گروه های معاند این موضوع را دنبال می‌کنند مسأله بسیار مهم و ضروری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه