اخبار داغ

شهردار گرگان:

اتمام پروژه شهربازی ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

اتمام پروژه شهربازی ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
سبطی گفت: اتمام پروژه شهربازی ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و امیدواریم تا پایان سال شاهد اتمام فاز یک این پروژه با تامین این اعتبار باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما؛ محمدرضا سبطی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: برخی از پروژه ها در شهرداری به بند از گذشته به امانت رسیده است و لذا این پروژه ها را ادامه خواهیم داد و اولویت ما اتمام پروژه های نیمه‌تمام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

شهردار گرگان ادامه داد:با تامین منابع مالی و در یک پرسه فشرده امیدواریم شاهد بهره برداری پروژه های نیمه تمام در شهر گرگان باشیم.

,

سبطی تاکید کرد: موانعی در اجرای برخی پروژه ها وجود داشته و گاهی حواشی این پروژه ها بیش از اجرای این پروژه دغدغه برای مدیریت شهری به وجود آورده و  امیدواریم با همراهی دستگاه های مربوطه و خدمات رسان این چالش ها را کمتر کنیم.

,

وی افزود: ثانیه ها و دقایق نیز برای شهرداری مهم است و امیدواریم شرایطی برای رسیدگی به پرونده ها و پروژه ها در کوتاه ترین زمان انجام شود.

,

این مقام مسئول متذکر شد: بدون برنامه پا به شهرداری نگذاشتیم و برنامه های زیادی برای شهر وجود داد ولی با قدم های کوچک می توانیم مسیر طولانی را طی کنیم.

,

سبطی به رضایتمندی شهروندان تاکید کرد و افزودذ: رضایتمندی شهروندان باید در اولویت باشد که بخشی از آن در توسعه محلات است.

,

, ,

وی ابراز داشت: در حال حاضر جز هزینه های جاری برای اتمام شهر بازی ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار را باید تامین کنیم تا به جایی برسد و در حال حاضراین پروژه ۳۴ درصد پیشرفت فزیکی دارد و امید داریم در مدت باقی مانده تا انتهای سال با یک تلاش مضاعف پیشرفت قابل قبولی از این پروژه را شاهد باشیم.

,

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: شهرداری می تواند موفق باشد که در میدان باشد و تصمیمات پشت میزی نمی تواند درست باشد و ممکن است باعث اتلاف انرژی شود و لذا بازدیدهای صبحگاهی را در دستور کار قرار دادیم.

,

سبطی تاکید کرد: بازدید صبحگاهی باعث  ارتقا انگیزه در حوزه خدمات رسانی می شود و با شعار بامداد تا بامداد پای کار شهرداری گرگان حاضر شدم و در راستای تحقق این شعار  تلاش می کنیم.

,

وی به معضل خاموشی پله برقی اشاره کرد و متذکر شد: در راستای اجرای قراردادی که شهرداری منعقد کرده بود پله های برقی به یک پیمانکار واگذار شد و در چارچوب قرارداد ادعا و موضوعاتی مطرح شده که این مسائل در روزهای آینده رسیدگی می شود.

,

شهردار گرگان بیان کرد: در حوزه زیباسازی باید از زیبا شناختی عمل کنیم و مدیر و شهرداری که تعریف زیبا را نفهمد بدیعی است که شهر زیبایی نخواهد داشت و امیدوارم کارنامه خوبی برای مدیران خود در حوزه زیباسازی ارائه کنیم و اولویت ما در شهر گرگان زیباسازی است‌.

,

, ,

سبطی خاطرنشان کرد: باید ورودی خوبی برای شهر تعریف کنیم و از مسافران با حرکت عمرانی و فرهنگی فرهنگی زیباسازی استقبال کنیم و به آنها خوشامد بگوییم و به دنبال یک برند و کاری در سطح ملی در ورودی گرگان هستیم.

,

وی افزود: باید دور برگردان استاندارد در شهر داشته باشیم و برخی از پروژه ها به امانت به ما رسیده د اصلاح آن کار سختی است و برای حل مشکلات، پیچ ها و موانع وجود دارد و برای حل آن می توانیم اصلاح هندسی داشته باشیم.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه