اخبار داغ

پرداخت وام نهضت ملی مسکن به تعویق افتاد

پرداخت وام نهضت ملی مسکن به تعویق افتاد
در حالی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از آغاز پرداخت وام نهضت ملی مسکن طی امروز خبر داده بود که وی گفت: پرداخت این وام از ۲ هفته دیگر آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رستم قاسمی دیروز با اشاره به این‌که در جلسه با رئیس بانک مرکزی قرار شد امروز (۱۰ آبان ۱۴۰۰) پرداخت تسهیلات قانون جهش تولید مسکن به بانک‌ها ابلاغ شود، گفته بود: همه بانک‌ها مکلف به تخصیص ۲۰ درصد سهم تسهیلات کشور معادل ۳۶۰ هزار میلیارد تومان در سال به بخش مسکن شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان این‌که چنانچه بانکی این تکلیف را اجرا نکرد، ۲۰ درصد جریمه مالیاتی می‌شود، افزود: سهم هر استان و همچنین سقف تعداد واحد‌ها در هر شهرستان مشخص شده است؛ این تسهیلات ابلاغ شده و سازندگان می‌توانند از فردا صبح که کار عملیاتی-اجرایی را آغاز می‌کنند، اولین بخش این تسهیلات را درخواست کنند. این تسهیلات در چند مرحله پرداخت می‌شود.
,
 
,
قاسمی تصریح کرد: این تسهیلات یارانه‌ای بوده و جزو تعهدات ماست؛ زمین‌ها هم به صورت ۹۹ ساله در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد که به نوعی رایگان است که از سوی وزارت راه و شهرسازی برای ۹۰۰ شهر شناسایی زمین صورت گرفته است.
,
 
,
این در حالی است که وزیر راه و شهرسازی امروز با بیان این‌که ۱۰ آبان مصوبه پرداخت وام نهضت ملی مسکن به بانک‌ها ابلاغ شد، افزود: پرداخت تسهیلات با چند روز تأخیر و حداکثر یکی دو هفته آینده عملیاتی خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه