اخبار داغ

نماینده مجلس:

نمایندگان موافق رتبه بندی معلمان هستند

نمایندگان موافق رتبه بندی معلمان هستند
عیسی زاده با اشاره به اینکه بنده و بسیاری از نمایندگان مجلس ۱۰۰ درصد موافق طرح رتبه بندی معلمان هستیم، گفت: لیست منتشرشده با عنوان مخالفان رتبه بندی معلمان کذب محض است و صحت ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز در رابطه به طرح رتبه بندی معلمان، اظهار کرد: این طرح در مجلس در دست بررسی است و بنده و بسیاری از نمایندگان مجلس ۱۰۰ درصد موافق طرح رتبه بندی معلمان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم, نیوز,

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه اخیرا لیستی دروغین با عنوان نمایندگان مخالف طرح رتبه بندی در فضای مجازی منتشر شده است، افزود: لیست منتشرشده با عنوان مخالفان رتبه بندی معلمان کذب محض است و صحت ندارد.

,

وی گفت: این لیست دروغین با عنوان مخالفین رتبه بندی معلمان که  در فضای مجازی منتشر شده،  کار کسانی است که به طرق گوناگون نمی خواهند طرح رتبه بندی معلمان و افزایش حقوق معلمان عملی شود و در واقع خائن به رتبه بندی معلمان هستند.

,

عیسی زاده تصریح کرد: بنده جزو کسانی هستم که بارها در مجلس چه در این دوره و چه در دوره های قبل در دفاع از حق و حقوق و افزایش حقوق معلمان صحبت کرده ام و در این لیست کذایی نیز حداقل خود بنده می دانم بسیاری از جمله نمایندگان ملکان، مراغه و مرند و… موافق طرح رتبه بندی هستند و از طرف خود و از دوستان موافق این طرح اعلام می کنم که این لیست جعلی و دروغین است.

,

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توجه ویژه به معلمان و فرهنگیان، اظهار کرد: باید به معلمان توجه ویژه شود، چرا که این موضوع می تواند در آیتم هایی مانند قدرت اجتماعی و سیاسی، اقتصادی و… در جامعه و جهان تاثیرگذار است.

,

وی به نقش تربیتی و مهم معلمان در جامعه اشاره کرد و گفت: معلمان به عنوان تربیت دهندگان آینده سازان و نمایندگان و پزشکان و متخصصان و… آینده کشور هستند و هر چه در این زمینه هزینه کنیم در واقع سرمایه کشور را افزایش می دهیم.

,

عیسی زاده با بیان اینکه عده ای متاسفانه به هر بهانه ای به دنبال تخریب مجلس انقلابی و نمایندگان هستند، افزود: این افراد کارهای خوب مجلس را نمی گویند ولی یک لیست کذایی به اسم نمایندگان مجلس تهیه کرده و در فضای مجازی جوسازی می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه