اخبار داغ

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

عملیات آفندی و پدافندی خلاقانه نیاز امروز در فضای مجازی است/ آغاز رویداد تولید محتوا بسیج کردستان با رمز یا فاطمه الزهرا (س)

عملیات آفندی و پدافندی خلاقانه نیاز امروز در فضای مجازی است/ آغاز رویداد تولید محتوا بسیج کردستان با رمز یا فاطمه الزهرا (س)
حسینی گفت: فضای مجازی مهمترین ابزار در عرصه اطلاع رسانی بوده و باید با عملیات آفندی و پدافندی خلاقانه به تولید محتوا در این عرصه بپردازیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سردار سید صادق حسینی روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سنندج اظهار کرد: حضور در عرصه فضای مجازی بستگی به توان افراد دارد و هر فردی با هر سلیقه و توانمندی می تواند در این عرصه تلاش کند و بر افکار و عقاید دیگران اثر بگذارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,
وی افزود: قدرت فضای مجازی بالاتر از صدا و سیما و حتی از شبکه های ماهواره ای نیز بالاتر است.
,
 
,
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: کسی در فضای مجازی پیروز است که بتواند با تولید محتوا و خلاقیت و آن چیزی که در اختیار دارد، مطالبش را منتشر کند و عملیات پیش دستانه انجام دهد.
,
 
,
سردار حسینی افزود: پدافند در این فضا آنچنان اثر گذار نیست مگر اینکه پدافندکننده آثارش جذاب و قوی باشد.
,
 
,
وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره دریافت خلاقیت های جوانان نخبه کردستانی در عرصه فضای مجازی است.
,
 
,
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خطاب به شرکت کنندگان در این رویداد گفت: سلیقه های شما مورد ارزیابی قرار می گیرد و تولیداتی که در این جشنواره انجام می دهید در اختیار عموم قرار می گیرد.
,
 
,
سردار حسینی افزود: در این رویداد ۱۲ تیم تولید محتوا متشکل از ۲۵ نفر از نخبگان عرصه مجازی استان حضور در دارند که طی ۴۸ ساعت کار تیمی آثارشان را در دو محور رونق تولید و استکبارستیزی تولید می کنند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: محور اول این رویداد ۱۳ آبان و مقاومت و استکبارستیزی ملت ایران است چرا که امام خمینی(ره) میدان داری کرد و با حرکت استثنایی خویش جریان جدیدی را در جهان به وجود آورد و هیمنه استکبار جهانی را در هم شکست.
,
 
,
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: محور دوم این جشنواره نیز رونق تولید است و ما چون در کشورمان ظرفیت غنی منابع طبیعی و نیروی انسانی داریم باید برای تحقق این مهم تلاش کنیم.
,
 
,
سردار حسینی اعلام کرد: این رویداد مهم را با رمز مبارک یا فاطمه الزهرا شروع می کنیم و امیدواریم در روز جمعه شاهد خلق آثاری فاخر در این عرصه باشیم.
,
 
,
, ,
 
,
مجتبی فرامرزی مسوول فضای مجازی استان کردستان در ادامه این مراسم اظهار داشت: امروز دشمن به واسطه عملیات های روانی می خواهد تا فردای جامعه ی ما سواد رسانه ایشان کم باشد و از این حفره استفاده کنند که فضای واقعی جامعه ما را وارونه نشان دهند.
,
 
,
وی گفت: فضای مجازی سازمان بسیج چندین است که به صورت متوالی با برگزار کردن تولیدات تخصصی و محتوایی دیجیتال توانایی ها و استعدادهای جوانان و نوجوانان را در کشور کشف می کند و امیدواریم که مردم و جوانان ما اجازه ندهند دشمن در فضای جامعه خودنمایی کند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه