اخبار داغ

برخورد اتوبوس و تریلر در کردستان ۲ فوتی و ۱۷ مصدوم بر جای گذاشت

برخورد اتوبوس و تریلر در کردستان ۲ فوتی و ۱۷ مصدوم بر جای گذاشت
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان گفت: بامداد امروز در حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلر( دستگاه کشنده) در محور دیواندره - سقز ۲ نفر فوت و ۱۷ نفر مصدوم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی خوشقدم در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: این حادثه بامداد امروز، در محور دیواندره - سقز، حدفاصل منطقه ایرانخواه و صاحب، بین یک دستگاه اتوبوس و تریلر (دستگاه کشنده) صورت گرفته بود که به محض اطلاع، پنج تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر دیواندره و سقز به این منطقه اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی افزود: به علت شدت حادثه، رهاسازی افراد مصدوم چندین ساعت طول کشید و مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

,

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به اینکه در این تصادف به ۲۴ نفر حادثه دیده امدادرسانی صورت گرفت، ادامه داد: در این حادثه یک نفر سر صحنه تصادف و یک نفر دیگر در مرکز درمانی به دلیل شدت جراحت وفات کردند.

,

وی اضافه کرد: پنج نفر در صحنه تصادف به صورت سرپایی مداوا و ۱۷ نفر مصدوم نیز با همکاری فوریت های پزشکی ۱۱۵ و آتش نشانی سقز به مراکز درمانی منتقل شدند.

,

فرمانده پلیس راه کردستان نیز در خصوص این حادثه رانندگی گفت: اتوبوس اسکانایا با که از کرمانشاه به آذربایجان غربی در حرکت بود با یک دستگاه کشنده ولو برخورد کرد و راننده اتوبوس و یک سرنشین آن جان خود را از دست می‌دهند.

,

سرهنگ عیسی گوهری افزود: کارشناسان علت تصادف را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس اعلام کردند.

,

محور دیواندره - سقز به طول ۱۰۰ کیلومتر که بخشی از کریدور شمال به جنوب در استان کردستان است یکی از حادثه خیزترین محورهای مواصلاتی در استان کردستان است.

,

۲۳ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار جمعیت هلال احمر در استان کردستان فعالیت می کنند که از این تعداد ۱۳ پایگاه ثابت در محورهای مواصلاتی و ۱۰ پایگاه پشتیبانی سیار در سطح شهرستان‌ها مستقر و آماده خدمات رسانی به حادثه دیدگان هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه