اخبار داغ

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد:

۱۳ آبان سرآغاز خروش تاریخی ملت ایران به رهبری جوانان پیرو خط امام بود

۱۳ آبان سرآغاز خروش تاریخی ملت ایران به رهبری جوانان پیرو خط امام بود
مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۱۳ آبان‌ماه سرآغاز خروش تاریخی ملت ایران به رهبری جوانان پیرو خط امام بود، گفت: ۱۳ آبان نشان داد سرنوشت ملت‌های مظلوم به دست جوانان بی‌ادعا و پاک رقم می‌خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صالحی‌نیا در گفت‌وگو با صبح زاگرس در خصوص فرا رسیدن 13 آبان‌ماه گفت: آبان سرآغاز خروش تاریخی ملت ایران به رهبری جوانان پیرو خط امام بر علیه اردوگاه ظلم و ستم بوده و به تعبیر حضرت امام 13 آبان انقلابی همطراز و بلکه با ارزش‌تر از انقلاب بهمن 57 بود. 13 آبان نشان داد سرنوشت ملت‌های مظلوم به دست جوانان بی ادعا و پاک رقم می‌خورد و می‌توان با دست خالی اما دل‌های امیدوار خواب سرمایه داری جهانی را آشفته کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در اهمیت 13 آبان همین بس که حضرت امام خمینی این روز را انقلاب دوم نامید و از لحاظ ماهیتی  این روز سرآغاز نبرد تاریخی ملت ایران بر علیه ظلم و ستم جهانی به رهبری آمریکای جنایتکار بوده است.

,

از زاویه‌ای دیگر اهمیت این روز به گونه‌ای بود که مسیر انقلاب اسلامی به دست جوانان دانشجوی پیرو خط امام رقم می‌خورد و شکل گرفت و در واقع در این روز جوانان مسیر سیاست خارجی جمهوری اسلامی را شکل دادند و نوع برخورد حضرت امام خمینی با این اقدام خودجوش جوانان دانشجو پندآموز بود به گونه ای که حضرت امام تمام قد از جوانان  پشتیبانی کردند.

,

وقتی دولت بازرگان در مخالفت با این اقدام به صورت دسته جمعی استعفا کرد و بعدها که ناوگان نظامی دریایی آمریکا به منطقه آمد، برای اولین بار در اردوگاه توحید و مستضعفین عالم و توسط یک مرجع تقلید با صدای بلند اعلام شد که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند».

,

همه ساله اقشار مختلف مردم بویژه دانش آموزان و دانشجویان روز 13 آبان را گرامی می‌دارند تا به جامعه جهانی نشان دهد ایرانی‌ها بر آرمان‌های 13 آبان 58 پایبند بوده و برای لحظه‌ای غفلت نخواهند کرد.

,

در دو سال اخیر به دلیل بیماری نوپدید کرونا صورت گرامی‌داشت این روز بزرگ نیز تغییر کرده که در این زمینه گفت‌وگویی با رئیس بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد انجام داده‌ایم.

,

سعادت صالحی‌نیا می‌گوید: به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی 35 عنوان برنامه شاخص و 195 ریزبرنامه در سطح استان طراحی شده‌ است. از جمله برنامه‌های هفته بسیج سخنرانی قبل از خطبه‌های نمازجمعه در سراسر استان  و سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه تهران توسط یکی از دانش‌آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد را داشتیم.

,

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رونمایی از شهید شاخص و راه‌اندازی پویش دنیای بدون تاریکی که دانش آموزان با حضور در جامعه از مردم سئوال می‌کنند که چرا ما 40 سال است تحریم هستیم؟ و چرا حاج قاسم سلیمانی را ترور کردند؟ چرا دانش‌آموزان مظلوم یمن و فلسطین را دارند ترور می‌کنند؟ با مردم گفت‌وگو خواهند کرد.

,

صالحی‌نیا خاطرنشان کرد: پویش «نوجوان پلاس» از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان است که در این پویش نوجوانان می‌توانند آثار هنری خود را در حوزه سبک زندگی اسلامی تحویل حوزه بسیج دانش آموزی استان بدهند.

,

وی گفت: در این هفته 680 بسته کیف و 650 بسته لوازم تحریر با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان توزیع می‌شود.

,

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از اهدا 54 سیستم صوتی به ارزش ریالی 324 میلیون تومان بین مدارس نیازمند در سراسر استان خبر داد و افزود: 220 بسته معیشتی به ارزش ریالی88 میلیون تومان بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

,

صالحی‌نیا بیان کرد: سه زندانی جرایم غیرعمد با کمک دانش‌آموزان از زندان آزاد خواهند شد و نمایشگاه بزرگ مصاف تاریخی با آمریکا برای آشنایی بهتر دانش‌آموزان نسبت به ظلم‌هایی که آمریکا در حق کشور ما روا داشته‌است برگزار می‌شود.

,

وی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج را دیدار با 20 خانواده شهید و دیدار با خانواده 440 شهید دانش‌آموز عنوان کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدا در بخش‌های مختلف استان نیز از جمله ویژه برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان است.

,

صالحی افزود: در هفته بسیج دانش‌آموزی از دانش‌آموزان برتر و نخبه فرهنگی، علمی و هنری تجلیل خواهد شد و دیدار با ائمه جمعه نیز در دستور کار است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه