اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

قدرت نفوذ انقلاب اسلامی در کشورهای غربی

قدرت نفوذ انقلاب اسلامی در کشورهای غربی
آیت الله عبادی با بیان اینکه قوی‌تر از همیشه، با قدرت و استقامت این راه خدا را ترغیب کنید، گفت: امروز ایران در سطح جهان قوی است و قدرت نفوذ انقلاب اسلامی در کشورهای اروپایی حرف اول را می‌زند و همه خواستار عدالت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با مسئولین و اعضای تشکل های دانش آموزی و بسیج دانش آموزی استان خراسان جنوبی، اظهار کرد: کار شما بسیار سخت است اما خیلی پر اهمیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,

وی افزود: بنده و شما موظف هستیم در حد استعداد خودمان زمینه سازی کنیم.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: طی گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب خاطرات شیرین زیادی داریم و هرجا موانع قوی شده و میخواسته انقلاب را زمین گیر کند و حتی کارشناسان به عنوان کارشناسی گفتند جمهوری اسلامی تمام است اما اینگونه نشده است و جمهوری اسلامی همچنان پابرجاست.

,

آیت الله عبادی عنوان کرد: دشمن در فتنه ۸۸ گفت کار جمهوری اسلامی تمام است اما ۹ دی که پیش آمد نشان داد که انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست.

,

وی اظهار کرد: دشمن دو سال و نیم قبل می‌گفت که دیگر ۱۳ آبان، ۹ دی و ۲۲ بهمن نیست اما چه شد؟ جمهوری اسلامی پابرجاست اما دشمن نیست.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: اینها مطالبی است که به صورت کرامت گونه وقتی آیه یاس همه جا را پر می‌کند خداوند الهام گونه بر زبان مقام معظم رهبری انقلاب جاری می‌کند.

,

آیت الله عبادی خاطرنشان کرد: در جریانات سخت دولت اصلاحات از همه جا آیه یاس می‌بارید و وقتی از مقام معظم رهبری سوال کردند شرایط به کجا می‌رسد در آن شرایط فرمودند من افقها را روشن می‌بینم.

,

وی بیان کرد: در همین چند سال قبل که قداره‌ها از رو بسته شد بود مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را ارائه کردند.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: بیان کردن کلمات کلیدی از جمله دولت اسلامی و جامعه اسلامی برای این است که باید از نظر روحیه به سال‌های ۶۰ برگردیم درست است که جمهوری اسلامی و دولت قوی است اما از نظر روحیه نیازمند روحیات دهه ۶۰ هستیم.

,

آیت الله عبادی عنوان کرد: اگر با این قدرتی که در حال حاضر داریم آن روحیه انقلابی دهه ۶۰ باشد جامعه اسلامی محقق می‌شود و مردم به این باور می‌رسند که دیگر برای هیچ قدرتی به جز قدرت خدا حساب باز نکنند.

,

وی با بیان این‌که از نظر سیاسی، کارشکنی و کرونایی مشکلاتی وجود داشت، افزود: اما مجلس جدید مجلس انقلابی شد و در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ رئیس جمهوری انتخاب شد که حزب اللهی و انقلابی است. چگونه این کارها انجام شد؟

,

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: انتخاب‌های خوب در شورای اسلامی شهرهای مختلف کشور، ریاست جمهوری و مجلس نشان از قدرت و امید به خداوند است.

,

آیت الله عبادی افزود: قوی‌تر از همیشه، با قدرت و استقامت این راه خدا را ترغیب کنید. امروز ایران در سطح جهان قوی است و قدرت نفوذ انقلاب اسلامی در کشورهای اروپایی حرف اول را می‌زند و همه خواستار عدالت هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه