اخبار داغ

مدیرکل حج و زیارت کرمانشاه:

سامانه پیش ثبت نامی اینترنتی عتبات عالیات ایجاد شد

سامانه پیش ثبت نامی اینترنتی عتبات عالیات ایجاد شد
حسین نیکروش گفت: سازمان حج و زیارت به منظور پیشگیری از ازدحام علاقه‌مندان تشرف به سفر زیارتی عتبات عالیات در دفاتر خدماتی زیارتی نسبت به ایجاد سامانه پیش ثبت نامی اینترنتی عتبات عالیات اقدام کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین نیکروش در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: سازمان حج و زیارت به منظور پیشگیری از ازدحام علاقمندان تشرف به سفر زیارتی عتبات عالیات در دفاتر خدماتی زیارتی نسبت به ایجاد سامانه پیش ثبت نامی اینترنتی عتبات عالیات اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه اعزام به عتبات عالیات تنها به صورت هوایی انجام خواهد شد، افزود: بر همین مبنا متقاضیان تشرف به عتبات عالیات از روز چهارم آبان ماه می‌توانند با تکمیل فرم مربوطه در سایت www.atabat.haj.ir برای خود و همراهان پیش ثبت نام کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این فرآیند هر گروه از یک سرگروه و افراد زیرمجموعه تحت عنوان همراه تشکیل خواهد شد که باید مشخصات کامل سرگروه و اطلاعات اولیه همراهان شامل کد ملی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و تاریخ تولد به صورت کامل و صحیح در فرم پیش ثبت نام سایت درج شود.

نیک روش گفت: بر اساس اطلاعیه سازمان حج و زیارت هر فرد تنها یک بار می‌تواند به عنوان سرگروه یا همراه پیش ثبت‌نام کند و اگر به هر دلیلی هر یک از افراد ثبت نام شده پس از ثبت نام و دریافت کد رهگیری خواستار ثبت‌نام با گروه جدید یا جابجایی اسامی گروه خود باشند می‌توانند مجدداً نسبت به ثبت نام اقدام و کد رهگیری جدید دریافت کنند که در این صورت اطلاعات ثبت نامی در گروه قبلی حذف خواهد شد.

وی افزود: پس از اتمام مهلت پیش ثبت نام امکان تغییر نام و مشخصات افراد ثبت نامی میسر نیست.

وی افزود: اطلاعات تکمیلی به زودی از طریق سایت سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: ۱۸ دفتر زیارتی در استان کرمانشاه تحت نظر سازمان حج و زیارت فعالیت دارند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه