اخبار داغ

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خبر داد؛

اجرای ۵ پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری برای توسعه معدن زغال سنگ طبس

اجرای ۵ پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری برای توسعه معدن زغال سنگ طبس
موسوی از اجرای پنج پروژه بزرگ سرمایه گذاری در توسعه معدن طبس خبر داد و گفت: با بهره برداری از این پروژه ها بالغ بر ۵۰۰ هزار تن به ظرفیت تولیدی کنستانتره زغال سنگ افزوده خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، میر هاشم موسوی امروز چهارشنبه در شورای اداری استان خراسان جنوبی اظهار کرد: مشکلات بسیار زیادی در بخش های مختلف کشور داریم و سازمان تامین اجتماعی نیز از این مشکلات مستثنی نیست اما اساس کار این سازمان بر سه مفهوم تحول، عدالت و اعتماد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور با بیان اینکه از ظرفیت های موجود می توان شرایط را بهتر از وضعیت فعلی جلو ببریم، افزود: نیاز است چشم اندازها را مجدد مرور کنیم و به کارکردها و حوزه عمل خود ورود جدیدی داشته باشیم و تحول و تنظیم دوباره ربخی از اقدامات ما باید با رویکرد عدالت محوری باشد.

,

موسوی ادامه داد: یکی از دلایل اصلی که ابتدا به استان های کم برخوردار سفر می کنم این است که برخی از اقدامات را در برخی استان ها باید سریع تر پیگیری و انجام دهیم.

,

وی با بیان اینکه کارهای روی زمین مانده ای داریم که ذهن مردم را از بُعد اعتماد به مسئولان دچار آسیب کرده که اگر این کارها شناسایی و مشکلات حل شود بخشی از اعتماد آسیب دیده ما برخواهد گشت، عنوان کرد: بیش از ۵۰ درصد جامعه به صورت مستقیم با تأمین اجتماعی مرتبط هستند و تمام کارهای ما می تواند آثار خود را بر بخش‌های جامعه به صورت مستقیم بگذارد به همین جهت یکی از رویکردهای ما حضور میدانی است و به شکل عملیاتی و مسئله محور در استان ها حضور می یابیم.

,

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور با اشاره به ظرفیت بالای بخش معدن استان خراسان جنوبی، تصریح کرد: در همین راستا پنج پروژه بزرگ سرمایه گذاری در توسعه معدن طبس طراحی شده است که امروز پروژه زغال شویی افتتاح می شود.

,

موسوی ادامه داد: با افتتاح این پروژه حدود ۶۸ هزار تن تولید کنستانتره معدن زغال سنگ در طبس افزایش می یابد که پس از اتمام چهار پروژه دیگر نیز بالغ بر ۵۰۰ هزار تن به ظرفیت تولیدی کنستانتره که از اولویت های اصلی کشور است، افزوده خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای این پروژه معدنی ساخت درونی است، گفت: بنا بوده ۱۷ میلیون یورو در اختیار ایتالیا و چین قرار بگیرد تا پروژه اول (زغال شویی) را انجام دهند اما فرصت تحریم این را فراهم کرد که نخبگان و مهندسان داخلی تنها با ۳۵ میلیارد تومان این پروژه را به سرانجام برسانند.

,

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور بیان کرد: در همین بخش حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان بنای توسعه سرمایه گذاری در بخش شد و معادن را برنامه‌ریزی کردیم و فرصت بسیار خوبی است که استان معدنی خراسان جنوبی به هر اندازه ای که بتوانند استفاده کنند و ما آمادگی کامل داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه