اخبار داغ

عملیات آمریکا برای سرقت نفت ایران ناکام ماند/ اولین فیلم از برخورد مقتدرانه سپاه با ناوهای آمریکایی و توقیف نفتکش

عملیات آمریکا برای سرقت نفت ایران ناکام ماند/ اولین فیلم از برخورد مقتدرانه سپاه با ناوهای آمریکایی و توقیف نفتکش
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از اقدام به موقع و مقتدرانه جان‌برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه در شکست عملیات سرقت دریایی نفت ایران توسط نیروی دریایی ارتش تروریست آمریکا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، با اقدام به موقع و و مقتدرانه جان برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عملیات نیروی دریایی ارتش تروریست آمریکا برای سرقت نفت جمهوری‌اسلامی ایران در دریای عمان ناکام ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
این اطلاعیه تصریح دارد، امریکایی‌ها در این اقدام یک نفتکش حامل نفت ایران را در آب‌های دریای عمان سرقت کردند و با انتقال محموله نفت به یک نفتکش دیگر، آن را به سوی مقصدی نامعلوم هدایت کردند.
,
 
,
در این اطلاعیه با اشاره به اقدام همزمان دلاورمردان نیروی دریایی سپاه در ناکام سازی این عملیات، آمده است: رزمندگان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی برن بر روی عرشه نفتکش حامل نفت سرقت شده آن را تصرف و به سوی آب‌های سرزمینی ایران هدایت کردند.
,
 
,
این اطلاعیه آورده است: نیروهای ارتش تروریست آمریکا در ادامه با استفاده از چندین فروند بالگرد و ناو جنگی به تعقیب نفتکش پرداختند، اما با ورود قاطعانه و مقتدرانه جان برکفان نیروی دریایی سپاه ناکام ماندند.
,
 
,
در اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه با اشاره به تلاش نافرجام مجدد امریکایی‌ها برای تقویت توان خود با استفاده از استعداد بیشتر و گسیل چندین ناو جنگی دیگر برای سد کردن مسیر حرکت نفتکش، آمده است: آمریکایی‌ها با درک آمادگی و قاطعیت رزمندگان شجاع و غیرتمند نیروی دریایی سپاه برای رویارویی با هر نوع ماجراجویی و تهدید علیه منافع ملت ایران، از ادامه ماجرا منصرف و منطقه را ترک کردند.
,
 
,
این نفتکش در ساعت ۸ صبح مورخ سوم آبان ماه ۱۴۰۰ در آب‌های سرزمینی ایران اسلامی، در لنگرگاه بندر عباس پهلو گرفته است.
,
 
,
روابط عمومی کل سپاه در پایان اعلام کرد، تصاویر شفاف، گویا و غیر قابل انکار این رخداد تا ساعتی دیگر در اختیار رسانه‌های گروهی قرار خواهد گرفت.
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه