اخبار داغ

ماموستاهای اهل سنت کردستان:

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دوم ملت ایران بود/ مردم در سخت‌ترین شرایط هم حامی اصلی انقلاب اسلامی هستند

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دوم ملت ایران بود/ مردم در سخت‌ترین شرایط هم حامی اصلی انقلاب اسلامی هستند
علمای برجسته اهل سنت کردستان با اشاره به سیزده آبان ماه و حرکت انقلابی ملت ایران گفتند: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را باید انقلاب دوم ملت ایران دانست، از این رو 13 آبان تاثیر بسیار مهمی در سرنوشت و آینده این انقلاب داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، امروز 13 آبان است، روزی که به نام بسیج دانش آموزی و شهادت حسین فهمیده نامگذاری شده است، در این روز دانش آموزان با حضور در راهپیمایی بار دیگر بر دهان استکبار می کوبند و نشان خواهند دارد که همانند همیشه پای این انقلاب خواهند ایستاد و راه شهیدان را ادامه خواهند داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

, ,

مردم در سخت ترین شرایط حامی اصلی انقلاب اسلامی هستند

, مردم در سخت ترین شرایط حامی اصلی انقلاب اسلامی هستند, مردم در سخت ترین شرایط حامی اصلی انقلاب اسلامی هستند,

عالم برجسته اهل سنت شهرستان قروه در گفتگو با خبرنگار کردتودی با اشاره به فرارسیدن روز 13 آبان ماه اظهار داشت: مردم ایران اسلامی نشان داده اند که تحریم و تهدید دشمن در انان اثری ندارد و در سخت ترین شرایط نیز حامی انقلاب اسلامی هستند.

, کردتودی,

ماموستا ملاهاشم نوری افزود: با گذشت بیش از 40 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می بینیم که دشمن روز به روز بر دشمنی های خود افزوده است و ذره ای از طینت پلید خود عقب نشینی نکرده است حال انکه ملت ایران اسلامی استوار و محکم در برابر دشمنان ایستاده اند.

,

وی ادامه داد: استکبار جهانی و در راس انان امریکای جنایتکار سال های سال است که با ترور دانشمندان ایران اسلامی و با وضع تحریم های متفاوت و حتی تحمیل هشت سال جنگ نابرابر به دنبال مقابله با انقلاب اسلامی بوده اند اما این اراده الهی و خواست خداوند و نیز نیروی ایمان مردم بوده که مانع از نتیجه گرفتن انان شده است.

,

وی خطاب به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان داشت: دشمنان این مرز و بوم به خوبی بدانند که ملت شریف ایران اسلامی ذره ای از آرمان های خود کوتاه نخواهند امد و در راه رسیدن به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فردا با صلابت تر از همیشه و با شکوه تر از قبل در تجمع بزرگ 13 آبان ماه شرکت خواهند نمود تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی چون ترامپ دیوانه بزنند.

,

, ,

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را باید انقلاب دوم ملت ایران دانست

, تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را باید انقلاب دوم ملت ایران دانست, تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را باید انقلاب دوم ملت ایران دانست,

ماموستا محمدامین راستی عالم برجسته اهل سنت سنندج در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت: از همان روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی، توطئه های دشمنان علیه این نظام و ملت آغاز شده است و کماکان ادامه دارد و بی شک دشمن هرگز دست از این دسیسه های مذبوحانه خود  برنخواهد داشت.

,

امام جمعه موقت سنندج گفت: دشمن برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی دست به هر توطئه ای زده است، از کودتا گرفته تا ترور و تحریم و...، ولی در تمام این نقشه های شیطانی به بن بست خورده است.

,

این عالم اهل سنت کردستان با اشاره به اینکه تا زمانی مردم حامی و پشتیبان ولایت فقیه هستند به این مملکت آسیبی نخواهد رسید، تاکید کرد: ملت ایران در این 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره پشت نظام را خالی نکرده اند و در تمام عرصه های ملی حضوری پرشور و تاریخی داشته اند.

,

ماموستا راستی در ادامه به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) اشاره کرد و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کماکان سفارت آمریکا در تهران حضور داشت، ولی این سفارت در اصل به محل اختفای مخالفان انقلاب و توطئه چینی علیه این نظام تبدیل شد که درایت و هوشمندی انقلابیون توانست این سفارت که علنا به لانه جاسوسی تبدیل شده بود را تسخیر کنند و آخرین پناهگاه دشمنان در خاک میهن را به تسخیر خود در بیاورند.

,

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به سیزده آبان ماه و حرکت انقلابی ملت ایران عنوان کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را باید انقلاب دوم ملت ایران دانست، از این رو 13 آبان تاثیر بسیار مهمی در سرنوشت و آینده این انقلاب داشته است.

,

, ,

13 آبان حرکتی بزرگ در مقابل توطئه‌ های استکبار جهانی است

, 13 آبان حرکتی بزرگ در مقابل توطئه‌ های استکبار جهانی است, 13 آبان حرکتی بزرگ در مقابل توطئه‌ های استکبار جهانی است,

ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه شهرستان بانه در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت:  استکبار جهانی هدفی جز تسلط بر منابع طبیعی و انسانی کشورهای اسلامی را ندارد و در این مسیر نیز جامعه هدف خود را از بین دانش آموزان و نسل جوان انتخاب می کند.

,

وی افزود: 13 آبان دارای پیام های بسیاری برای داخل و خارج از کشور است و در داخل به ما ایرانی ها ثابت می کند که اگر در کنار هم باشیم می توانیم در برابر هر قدرتی ایستادگی کنیم و در فضای خارج از کشور نیز به جهانیان نشان می دهد که آمریکا و جبهه استکبار قدرتی نیستند که در برابر حق طلبی و آزادی خواهی مقاومت کنند.

,

امام جمعه بانه خواستار حضور پرشور اقشار مختلف مردم در تجمع روز 13 آبان شد و گفت: این روز نماد روحیه ضد استکباری همه اقوام و مذاهب ایران است و باید همواره گرامی داشته شود.

,

ماموستا خدایی افزود: ایام و مناسبت ‌های متعددی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که هر کدام از آن‌ ها تداعی ‌کننده باورهای عمیق دینی و فرهنگی مردم ایران است.

,

امام جمعه بانه خاطرنشان کرد: 13 آبان سال 43 امام خمینی(ره) به کشور ترکیه تبعید شدند و این تبعید موجب شد 14 سال بعد انقلاب اسلامی مردم ایران به پیروزی برسد.

,

وی اظهار داشت: کشتار دانش ‌آموزان توسط رژیم ستم ‌شاهی در روز 13 آبان یکی دیگر از حوادثی است که در این روز رقم خورده است و زمینه‌ های متلاشی‌ شدن پایه‌ های حکومت‌ ستم‌ شاهی را فراهم کرد.

,

ماموستا خدایی از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان سال 58 توسط دانشجویان و دانش ‌آموزان پیرو خط امام خمینی(ره) به عنوان حرکتی بزرگ در مقابل توطئه‌ های استکبار جهانی یاد کرد و گفت: همه ایرانیان باید بدانند که جبهه استکبار دلسوز آن‌ ها نبوده و نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه