اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی:

استکبار ستیزی تکلیف است/ هویت انقلاب اسلامی استکبار ستیزی است

استکبار ستیزی تکلیف است/ هویت انقلاب اسلامی استکبار ستیزی است
سردار قاسمی با بیان این‌که هویت انقلاب اسلامی و اسلام استکبار ستزی است، گفت: ما انقلاب کردیم و این همه شهید داده و می‌دهیم برای این‌که هویت انقلاب اسلامی را حفظ کنیم. حمایت از مظلوم و مبارزه با استکبار در کشور حفظ شود و این خط و مشی حق در برابر طاغوت و ظلم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی صبح امروز در مراسم ۱۳ آبان در بیرجند، اظهار کرد: استکبار خوی تجاوز‌گری، نفوذ و سلطه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: استکبار حقی ندارد اما به زور می‌خواهد این حق را گرفته، مانع رشد و ترقی ملتها شود و آنها را عقب نگه دارد.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی بیان کرد: سیره، سیاق و روش حق همواره مبارزه و ستیز با استکبار بوده است قرآن کریم نیز آیات زیادی در مورد مبارزه با استکبار دارد و اینها نشان از راهبرد اسلام در برابر استکبار است.

,

سردار قاسمی عنوان کرد: استکبار در برابر حق و نور قیام می‌کند و هیچ گاه بین باطل و حق تفاهم و اتحادی نخواهد بود.

,

وی تصریح کرد: آنهایی که می‌گویند می‌شود با کدخدا زندگی کرد منافق و دروغگو هستند چراکه آرمان‌های شهدا، قانون اساسی و فقه این حق را که می‌توان با کدخدا زندگی کرد را نپذیرفته و نمی‌دهد.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی افزود: اگر بر عملکرد پیامبران در برابر طاغوت نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که نمی‌توان با استکبار و دشمن کنار آمد.

,

هویت انقلاب اسلامی استکبار ستیزی است/استکبار ستزی ما تحت حمایت امامت و ولایت است

, هویت انقلاب اسلامی استکبار ستیزی است/استکبار ستزی ما تحت حمایت امامت و ولایت است, هویت انقلاب اسلامی استکبار ستیزی است/استکبار ستزی ما تحت حمایت امامت و ولایت است,

سردار قاسمی با بیان این‌که هویت انقلاب اسلامی و اسلام استکبار ستزی است، تاکید کرد: ما انقلاب کردیم و این همه شهید داده و می‌دهیم برای این‌که هویت انقلاب اسلامی را حفظ کنیم. حمایت از مظلوم و مبارزه با استکبار در کشور حفظ شود و این خط و مشی حق در برابر طاغوت و ظلم است.

,

وی عنوان کرد: استکبار ستزی ما تحت حمایت امامت و ولایت است. آرمان بلند و قوی یعنی اسلام همانگونه که رهبر و امام دارد، دشمنانی دارد که باید با آنها مبارزه کرد.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی بیان کرد: آرمان بلند رهبر بزرگ می‌خواهد. یک انقلاب وقتی می‌خواهد بزرگ و الهی شود نیازمند رهبری بزرگ و ملت بزرگ است.

,

سردار قاسمی گفت: در کجای دنیا کشوری سراغ دارید که مردمش با رهبری یک شخص ۴۳ سال در برابر دشمن ایستادگی کند و بر آرمان‌های بزرگ و اصیل خود بماند. هیج جایی سراغ نداریم این گونه باشد به جز جمهوری اسلامی ایران که این گونه است.

,

وی اظهار کرد: رهبر بزرگ ایران اسلامی و مردم بزرگ و شهید پرور با آرمان های الهی در ایران عزیز در برابر بزرگترین دشمن و دشمنی های گوناگون از نظامی گرفته تا اقتصادی و سیاسی ایستاده‌اند.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی با بیان این‌که آمریکا تمام کشورهای آمریکای لاتین را یکی پس از دیگری تصرف کرد، گفت: آمریکا در ایران نیز قصد تصرف داشت اما موفق نشد.

,

ایستادگی در برابر استکبار با تکیه نکردن بر ظالم

, ایستادگی در برابر استکبار با تکیه نکردن بر ظالم, ایستادگی در برابر استکبار با تکیه نکردن بر ظالم,

سردار قاسمی افزود: ما زمانی می‌توانیم در برابر استکبار ایستادگی کنیم که به ظالم تکیه نکنیم و از قرآن پیروی کنیم تکیه به ظالم ممنوع است.

,

وی تصریح کرد: راه مبارزه با استکبار تکیه به شاخص‌ها و سنجش با قرآن و شاخص های مکتبی و دینی است هیچ جای قرآن اجازه نمی‌دهد زیر بار ظلم برویم و ظلم کنیم.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی اظهار کرد: ما تا آخر ایستاده‌ایم و تا روزی که در این دنیا ظلم، ظالم و مظلوم است ایستاده و مبارزه خواهیم کرد.

,

سردار قاسمی با بیان این‌که ایستادگی تحت حمایت و رهبری شایسته امکان دارد، گفت: باید از رهبر لایق حمایت و پیروی و تدابیر ایشان را عملی کرد.

,

وی عنوان کرد: استکبار ستیزی تکلیف است. تمام شهدا و صالحا و … در برابر استکبار ایستادگی کردند.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی در مورد راهبرد و استراتژی آمریکا در ایران و جهان، اظهار کرد: در حال حاضر راهبرد آمریکا در خاورمیانه غارت منابع نفتی است و باید آمریکا از منطقه خارج شود.

,

سردار قاسمی به اشغال بدون خونریزی و جنگ آمریکا از جمله کشورهای عراق، کویت سوریه و سایر کشورها اشاره کرد و گفت: امروز یکی از بحث‌هایی که مهم است و باید آمریکا از منطقه خاورمیانه خارج شود، چنبره زدن آمریکا بر سر منابع انرژی از جمله نفت است.

,

وی به اقدامات آمریکا اشاره کرد و افزود: متاسفانه آمریکا در بحث سکولاریسم کردن مذاهب، جوامع اسلامی، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علیمه و هیئت‌های مذهبی برآمده که باید مراقب بود و با بصیرت برخورد کرد.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی بیان کرد: آمریکا در بحث حمایت از بازار سرمایه و بازرهای جهانی در بحث برجام و اف‌ای‌تی‌اف به فکر زیر سلطه گرفتن کشورهای مختلف از نظر اقتصادی است.

,

سردار قاسمی بیان کرد: در بحث سازماندهی گروه‌های جنایتکار از جمله القاعده، داعش و دیگرگروه های تروریستی به فکر ایجاد رعب و وحشت است.

,

وی به ارمغان استکبار برای ایران قبل از انقلاب اشاره کرد و افزود: حمایت از شاه و جنایت‌های او کودتای ۲۸ مرداد،تصویب لایحه کاپیتلاسیون،  وضعیت ساواک و … گوشه ای از دشمنی های آمریکا است.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی گفت: دشمنی آمریکا بعد از انقلاب اسلامی نیز شامل حمله به صحرای طبس، نوژه همدان، حمایت از صدام در جنگ تحمیلی، قطع رابطه با ایران از سال ۵۹، دادن سلاح شیمایی به صدام، تاسیس شبکه های ماهواره‌ای، جنگ رسانه‌ای، تهدید مستمر ایران، ترور شهدای هسته‌ای و شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس نیز نمونه هایی از این جنایت ها است.

,

فعالیت‌های امروز استکبار در سال ۱۴۰۰

, فعالیت‌های امروز استکبار در سال ۱۴۰۰, فعالیت‌های امروز استکبار در سال ۱۴۰۰,

سردار قاسمی در مورد فعالیت‌های امروز استکبار در سال ۱۴۰۰ در ایران، بیان کرد: فراسازی گسترده گروه مشترک آمریکا و اسرائیل علیه ایران، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و انتخاب شدن بایدن به گونه ای که عده ای از آقایان در داخل ایران برای موفق شدن بایدن دعاکرده، قرآن خوانده و اشک میریختند که اگر بایدن رئیس جمهور آمریکا شود ما را از دست ترامپ نجات خواهد داد! اما چه شد؟ با انتخاب بایدن چه نفعی به ایران رسید؟

,

وی ادامه داد: با انتخاب بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکل تحریم‌های علیه ایران حفظ شد ،بحث برجام پلاس که تحریم بزرگی است و به حساب آنها تمام قسمت‌های ایران را در دستور کار دارد و سایر مسائل دیگر مطرح شده اما آمریکا بداند که کورخوانده و هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) بارها گفتند: “ما آمریکا را زیر پا میگذاریم و له میکنیم” ” آمریکا دشمن بزرگ است: و “آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند” و در حال حاضر ۴۳ سال است ثابت شده که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

,

سردار قاسمی عنوان کرد: مقام معظم رهبری ۳۵ سال است ۳۵۰۰ بار گفتند که آمریکا قابل اعتماد نیست به او اعتماد نکیند اما عده‌ای این ۳۵۰۰ بار را نشنیده گرفته و باز اعتماد کردند و دم از ارتباط با آمریکا زدند.

,

وی تصریح کرد: آمریکا باید بداند که امروز دوران بزن در رو تمام شده. کشور ایران قوی است اما باید بیش از این در برابر آمریکا قوی شود چراکه ما آمریکا را ضعیف نمی‌دانیم بلکه آمریکا را بی اراده و پوچ می‌دانیم.

,

آمریکا پوچ و بی اراده است

, آمریکا پوچ و بی اراده است, آمریکا پوچ و بی اراده است,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی به پوچ بودن آمریکا اشاره کرد و افزود: مراسم تحلیف ریاست جمهوری ایران اسلامی با چه شرایطی برگزار می‌شود و شرایط تحلیف رئیس جمهور آمریکا چگونه؟ آمریکا برای اینکه بتواند مراسم تحلیف را برگزار کند چند وقت به کشورها التماس میکرد که بگذارند آرامش در کاخ سفید برقرار تا مراسم به پایان برسد.

,

سردار قاسمی به امنیتی که در ایران و منطقه است اشاره کرد و افزود: امروز آثار افول آمریکا روشن است.

,

وی تصریح کرد: امت بدون رهبر حیات ندارد به کشورهای مصر، تونس، الجزایر و افغانستان نگاه کنید عدم ماندگاری این کشورها به دلیل نداشتن رهبری آگاه بود.

,

امت باید نسبت به امام وآرمان‌ها بصیرت داشته باشد

, امت باید نسبت به امام وآرمان‌ها بصیرت داشته باشد, امت باید نسبت به امام وآرمان‌ها بصیرت داشته باشد,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ما در ایران آرمانهای زیادی داریم، تاکید کرد: امت باید نسبت به امام وآرمان‌ها بصیرت داشته باشد که اگر نداشته باشد جریان کربلا، امام حسن (ع) و امام علی (ع) تکرار می‌شود.

,

سردار قاسمی گفت: اگر بصیرت نباشد امام تنها می‌ماند بصیرت ملت می‌تواند امام را قوی و مقتدر کند.

,

وی با بیان این‌که روز استکبار ستیزی پیام های زیادی دارد، افزود: یکی از پیامها این است که ما پای آرمان‌های انقلاب و فرمایش‌های رهبر هستیم و این پرچم را به صاحب اصلی آن امام زمان (عج) تحویل خواهیم داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه