اخبار داغ

طنین شعارهای ضداستکباری در دیار علویان؛

ایستادگی و مقاومت ملت ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکا/ملت‌های منطقه برابر توطئه‌های آمریکا ضرورت هوشیار باشند

ایستادگی و مقاومت ملت ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکا/ملت‌های منطقه برابر توطئه‌های آمریکا ضرورت هوشیار باشند
مردم انقلابی و همیشه در صحنه مازندران با حضور در تجمعات گرامی داشت روز ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل بار دیگر بر استمرار مبارزه بی امان با نظام سلطه و استکبار جهانی تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ،  ۱۳ آبان روز نمایش خشم ملت ایران از سلطه های استکبار جهانی است.

مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده مردم در شهرهای مازندران برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در مراسم ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

این مراسم ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,

حاجی بابایی نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات نیز سخنران مراسم در مصلای ساری بوده است.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی مازندران در مراسم روز ۱۳ آبان در مصلی ساری با گرامیداشت 13 آبان ایستادگی و مقاومت ملت ایران را رمز افول سلطه استکباری آمریکا بیان کرد.

حجت الاسلام یوسف یوسف پور با بیان اینکه این رویداد دارای چند مناسبت مهم است، افزود: روز دانش آموز، تبعید تاریخی حضرت امام راحل و تسخیر لانه جاسوسی از جمله مناسبت‌های آن است.

وی با اظهار اینکه مراسم روز ۱۳ آبان و استکبار ستیزی همه ساله در کشور برگزار می‌شود، افزود: امروز این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در قالب تجمعات دانش آموزی در استان برپا شده است.

وی ایستادگی و مقاومت ملت ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکا را شعار مراسم روز ملی ۱۳ آبان و مقابله با استکبار بیان کرد و گفت: دانش آموزان و دانشجویان به عنوان پیشگامان مبارزه با آمریکا سردمدار استکبار جهانی هستند.
حجت الاسلام یوسف پور تجلیل از خانواده شهدای دانش آموز را از جمله برنامه‌های مراسم روز ۱۳ آبان ذکر کرد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


دلاورمردان نیروی دریایی قدرت پوشالی جهان را تحقیر کردند

 مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران نیز گفت: موفقیت دلاور مردان نیروی دریایی سپاه قدرت‌های پوشالی جهان را تحقیر کرد.

حجت الاسلام ناصر شکریان با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه شهدای ۱۳ آبان، گفت؛ دلاور مردان جان برکف نیروی دریایی سپاه انقلاب اسلامی در مواجهه با نیرویی دریایی ارتش تروریستی ایالات متحده آمریکا، پیام قدرت، عظمت وپیروزی گفتمان مقاومت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهان مخابره کرد.

وی ضمن اشاره به سالروز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار و با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه شهدای دانش آموز و دانشجوو با تبریک به رهبری عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) و ملت بصیر و قهرمان ایران اسلامی به مناسبت پیروزی دلاور مردان جان برکف نیروی دریایی سپاه انقلاب اسلامی در مواجهه با نیروی دریایی ارتش دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا در حادثه دزدی نفت کش حامل نفت ایران، اظهار داشت: بیش از چهل و دو سال است قدرت‌های جهانی در تمامی اهداف شوم خود نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه با شکست مواجه می‌شوند و ایران اسلامی در این سال‌ها مقاوم و قدرتمند ایستاده است.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت‌های متعدد نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و حتی جهان در برابر سیاست‌های خصمانه دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا و هم پیمانان غربی و برخی کشورهای مرتجع منطقه، افزود: به تعبیر رهبری فرزانه انقلاب، آمریکایی‌ها قطعاً در برابر قدرت جمهوری اسلامی سیلی خواهند خورد و این موفقیت نشان از عمق اشراف دقیق اطلاعاتی و محاسباتی جمهوری اسلامی از برنامه‌های خصمانه دولت تروریست پرور ایالات متحده آمریکاست.

حجت الاسلام ناصرشکریان امیری با تقدیر از دلاور مردان جان برکف نیروی دریایی سپاه مقتدر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: این موفقیت بزرگ و آمادگی بی نظیره دلاور مردان جان برکف نیروی دریایی سپاه انقلاب اسلامی در مواجهه با نیرویی دریایی ارتش تروریستی ایالات متحده آمریکا، پیام قدرت، عظمت وپیروزی گفتمان مقاومت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهان مخابره کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به قدرت کم نظیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در سال‌های بعد پیروزی انقلاب و بویژه در سال‌های اخیر اشاره و تاکید کرد: رزمندگان دریا دل نیروی دریایی سپاه نمونه کامل آمادگی ایران اسلامی را در برابر هر تهدیدی به رخ جهانیان کشاندن و این موفقیت بزرگ و ارزشمند قطعاً قدرت‌های پوشالی جهان را تحقیر کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران در بخش پایانی سخنان خود بار دیگر با اشاره به گرامیداشت سالروز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، خاطر نشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی با رهبری بی بدیل امام راحل و رهبری فرزانه انقلاب (مدظله العالی) و با مجاهدت‌های سرداران و دلاور مردان شهیدی همچون، سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم رزمانش، قدرت و سیاست‌های دولت تروریست پرور ایالات متحده آمریکا را در منطقه و جهان به چالش کشیده‌اند و این پیروزی‌ها با وعده و نصرت الهی قطعاً ادامه خواهد داشت.

,
, دلاورمردان نیروی دریایی قدرت پوشالی جهان را تحقیر کردند, دلاورمردان نیروی دریایی قدرت پوشالی جهان را تحقیر کردند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


آمریکا نماد استکبار در دنیا است

استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی نیز با اشاره به اینکه استکبارستیزی یک رویکرد در حکومت‌داری است گفت: استکبار یک تفکر است که نماد و شاخص آن آمریکا است.

حجت الاسلام محمدعلی رضاپور در مراسم یوم الله 13 آبان در مدرسه 22 بهمن سورک در شهرستان میاندورود با اشاره به نام‌گذاری این روز به روز استکبارستیزی، اظهار کرد: این روز را نه به‌عنوان یک روز بلکه باید به‌عنوان یک نماد پاس بداریم.
 
وی بیان کرد: این ملت به یک رشد در باب استکبارستیزی رسیده است که دعوای ما دعوای دو کشور نیست که بشینیم با هم حل کنیم بلکه دعوای دو مبنا و اندیشه است.
 
این استاد دانشگاه با بیان اینکه امام(ره) یک برش در میان تاریخ بین دو تفکر که یک تفکر می‌گفت من زورم می‌رسد و یک تفکر می‌گفت که زورم نمی‌رسد و زور را می‌پذیرم ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: امام(ره) گفت کسی که ظلم می‌کند ظالم است و کسی که ظلم را می‌پذیرد در ظلم ظالم شریک است پس ما ظلم ستیز هستیم.
 
رضاپور با تاکید بر اینکه هر کسی در مقابل وجود کبریایی خداوند استکبار از خود نشان دهد خداوند او را مذلت می‌کشد، تصریح کرد: استکبارستیزی یک مبنای من در آوردی در انقلاب اسلامی نبود وقتی به قرآن نگاه می‌کنیم اولین اقدام خداوند بعد از خلقت انسان که در آیه 34 سوره بقره به آن اشاره می‌کند استکبارستیزی است.
 
وی با اشاره به سخنان امام حسین(ع) که فرموند یکی مثل من تا پایان دنیا با یکی مثل یزید کنار نمی‌آید، افزود: نظام استکباری در دنیا هویت خود را تغییر نداده است و هر سه مناسبت روز 13 آبان متعلق به آمریکا است، آمریکا یک کشور نیست بلکه یک نماد است و انقلاب اسلامی امروز یک نماد و یک تفکر است که شاخص و پرچم آن جمهوری اسلامی است، استکبار هم یک تفکر است که نماد و شاخص آن آمریکا است.
 
کارشناس مسائل سیاسی در ادامه گفت: می‌گویند چرا پرچم آمریکا را به آتش می‌کشید، پرچم نماد یک جریان و تفکر است همانطور که وقتی حکومت در ایران تغییر کرد پرچم نیز تغییر کرد، آن چیزی که در دنیا در حال اتفاق است یک بیدار نسبت به استکبار است، امروز آتش‌زدن پرچم آمریکا فقط مختص ایران نیست و توسط خود آمریکایی‌ها نیز انجام می‌شود.
 
وی تاکید کرد: استکبار ستیزی یک تاریخ در یک تقویم نیست بلکه یک رویکرد در یک متد کشورداری و حکومت‌داری است.
 
رضاپور با بیان اینکه امروز در منطقه آن کسی که حرف اول را در مناسبات می‌زند آمریکا نیست و ما در منطقه تعیین کننده هستیم، اظهار کرد: همه کشورهای دنیا هشت سال قبل جمع شدند که نظام سوریه که دارای خلاهای زیادی در زمینه اقتصادی و سیاسی بود را سرنگون کنند اما جمهوری اسلامی نگاهش این بود که مبنای براندازی در منطقه جا بیقتد بقیه کشورها در امان نخواهند بود، اگر می‌خواهید نظامات را تغییر دهید از راه دیپلماتیک باید انجام شود.

انتهای پیام/

,
, آمریکا نماد استکبار در دنیا است, آمریکا نماد استکبار در دنیا است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه