اخبار داغ

در سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج فارس:

علیپور: محتواهای تولید شده در این رویداد، حرف مردم و نسلی جدید است/ استفاده از فضای مجازی برای انتقال مفاهیم اسلامی و انقلابی ضرورت دارد

علیپور: محتواهای تولید شده در این رویداد، حرف مردم و نسلی جدید است/ استفاده از فضای مجازی برای انتقال مفاهیم اسلامی و انقلابی ضرورت دارد
کسب مهارت و علوم لازم و تربیت و پرورش نیروهای متخصص و جوان در فضای مجازی، نیاز ضروری هر کشوری است چرا که امروز فضای مجازی در همه ابعاد زندگی، کاری و در همه جا حضور دارد و اگر این فضا را رها کنیم، تبدیل به جولانگاه دشمنانی می شود که همواره قصد شبیخون زدن به این مرز و بوم را دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، با پیشرفت تکنولوژی و بروز و ظهور فناوری های نوین زندگی بشر دست خوش تغییراتی شد که به هیچ وجه گریزی از آن نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
 
,
به گونه ای که این جهانی شدن تکنولوژی باعث گردید بسیاری از فعالیتها، علوم و فنون مختلف، گفت و شنود ها، دوستی ها، کسب و کارها ، مراودات سیاسی بین کشورها و حتی جنگ و صلح ها در فضایی شکل بگیرد به نام فضای مجازی که نشأت گرفته و متاثر از همین فناوری هاست.
,
 
,
فضایی که گر چه نام مجازی را به دلیل رو در رو نبودن یدک می کشد اما از واقعیت هم پا را فراتر گذاشته و موجبات تغییر در سبک زندگی بشر شده، پس توجه به این فضا و فراگیری علمی مرتبط با آن نیاز ضروری افراد در تمامی دنیاست.
,
 
,
در سالیان گذشته دشمنان ملتها، جنگهای حضوری، سخت افزاری و تن به تن بسیاری را برای حفظ سرزمین های خود انجام دادند و انسانهای بیشماری در این جنگها از بین رفتند، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ظهور فضای مجازی آنان که در این راه پیشقدم ترند بی هیچ جنگ و خون ریزی، جنگهایی را هدایت میکنند که تلفات بسیاری خواهد داشت.
,
 
,
به همین منظور کسب مهارت و علوم لازم و تربیت و پرورش نیروهای متخصص و جوان در این فضا، نیاز ضروری هر کشوری است چرا که امروز فضای مجازی در همه ابعاد زندگی، کاری و در همه جا حضور دارد و اگر این فضا را رها کنیم، تبدیل به جولانگاه دشمنانی می شود که همواره قصد شبیخون زدن به این مرز و بوم را دارند.
,
 
,
دشمنی که تنها با تولید یک محتوا و یک تصویر می‌تواند ذهن میلیونها انسان را در نقاط مختلف جهان به سوی خود جلب کند به مراتب خطرناک تر از دشمنی است که اسلحه در دست دارد. 
,
 
,
عدم حضور و شناخت فضای مجازی مثل این است که  فرماندهان ما برای ایجاد امنیت در یک منطقه در پادگان ها مستقر باشند ولی هیچ حضوری در مناطق مختلف آن منطقه نداشته باشند و جغرافیانی منطقه دستشان نباشد، در این صورت امنیت برقرار نمی شود، چرا که میدان، جولانگاه عناصر تروریسم می شود و ایجاد نا امنی می کند.
,
 
,
امروز نیز اگر در فضای مجازی به صورت فعال ورود پیدا نکنیم و از محتوای بیگانه استفاده کنیم به طور قطع با مشکل مواجه خواهیم شد، حضور و ورود در فضای مجازی برای ایجاد محتوا مهم ترین رسالت افرادی است که در این زمینه تخصص دارند و فعالیت می کنند.
,
 
,
از همین رو، رویدادهای تولید محتوایی که توسط سازمان بسیج و نهاد های دیگر در حال برگزاری است، می تواند کمک کند که گروه ها و تیم های مختلف را شناسایی و از این نیروهای متخصص در جهت مقابله با دشمن و پیشرفت علم استفاده کنیم.  
, از همین رو، رویدادهای تولید محتوایی که توسط سازمان بسیج و نهاد های دیگر در حال برگزاری است، می تواند کمک کند که گروه ها و تیم های مختلف را شناسایی و از این نیروهای متخصص در جهت مقابله با دشمن و پیشرفت علم استفاده کنیم.  ,
 
,
قاسم علیپور معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در این خصوص در حاشیه بازدید از مسابقات مرحله استانی سومین رویداد محتوای
, قاسم علیپور معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس,
دیجیتال بسیج در گفتگو بت شیرازه، گفت: رویدادی را که امروز شاهد برگزاری آن هستیم، سومین رویداد محتوای دیجیتال بسیج در مرحله استانی است که با حضور تیم های متعدد با رده های سنی مختلف و در حوزه های گوناگون محتوایی در حال انجام است.
,
 
,
وی افزود: کارهای فاخری که در قالب یک ماراتن و به صورت شبانه روزی و در یک فضای بسیار خوب و دوستانه در حال اجرا است
,
 
,
علیپور ادامه داد: به گفته داوران کیفیت تیمها بسیار خوب است و این همان ظرفیتهایی است که ما در استان داریم و هنوز هم بخشی از ظرفیتها می‌توانند به این جمع اضافه شوند.
,
 
,
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس، اظهار کرد: توقع داریم این ارتباط و فعالیت به گونه ای مناسب و شایسته ادامه پیدا کند که در آینده شاهد اتفاقات و رویدادهایی قوی تر از این در سطح کشوری باشیم.
,
 
,
وی در پایان عنوان کرد: این دختران و پسران شرکت کننده محتواهایی بسیار ارزشی تولید کرده اند که می‌تواند حرف ما، مردم و همین نسلی باشد که شاید دیگران در موردشان فکر دیگری می‌کنند .
,
 
,
بایستی در تمام عرصه هایی که انقلاب اسلامی نیاز دارد از ظرفیت فضای مجازی و دیجیتال و دنیای رسانه استفاده کنیم
,
 
,
اسماعیل قزل سفلی مسئول بسیج سازندگی استان فارس نیز در حاشیه بازدید از این رویداد، استفاده از فضای مجازی برای انتقال مفاهیم اسلامی و انقلابی را ضرورت دانست و بر استفاده از رسانه در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد.
, اسماعیل قزل سفلی مسئول بسیج سازندگی استان فارس,
 
,
وی افزود: شرکت کنندگان این رویداد جوانانی هستند که دارای پویندگی و بالندگی بوده و دارای انگیزه کار برای انقلاب اسلامی هستند.
,
 
,
قزل سفلی به نقش فضای مجازی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: در گام دوم انقلاب در شرایطی به سر می بریم که عرصه ی دیجیتال برای انتقال مفاهیم و معارف اسلامی و انقلابی بسیار ضرورت دارد و بایستی در تمام عرصه هایی که انقلاب اسلامی نیاز دارد ما از ظرفیت فضای مجازی و دیجیتال و دنیای رسانه استفاده کنیم.
,
 
,
وی تصریح کرد: ما در مجموعه بسیج سازندگی به دنبال این هستیم که از بستر فضای مجازی برای انقال فرهنگ جهاد و به ویژه کسب و کارهای نوینی که در حوزه اقتصاد مقاومتی از بستر دنیای مجازی و دیجیتال می گذرد استفاده نماییم.
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی استان فارس خاطر نشان کرد: امروز در سه آیتمی که دوستان جوان ما با شادابی و پویایی در رویداد دنبال می کردند مشاهده کردم و امیدوار شدم که ما در آینده از این بستر و ظرفیت فضای مجازی بتوانیم در حوزه های محرومیت زدایی و در حوزه اقتصاد مقاومتی، کسب و کار و به ویژه در بحث های انتقال فرهنگ جهادی که امروزه به عنوان یک دستاورد انقلاب اسلامی است استفاده کنیم و برای گام دوم انقلاب اسلامی در راستای رسیدن به اهداف بزرگ انقلاب برای تمدن سازی اسلامی گام براداریم.
,
 
,
گفتنی است که شرکت کنندگان در این رویداد، در زمینه های مختلف از جمله، جهش تولید، مهارت افزایی و اتکا به توان داخل و کسب و کارهای الکترونیک، مقابله با کرونا و واکسیناسیون جمعی علیه این ویروس منحوس و نگاه ویژه به ظرفیت ها و معرفی استان های خود با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه