اخبار داغ

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان زنجان:

زنجان میزبان مسابقات قهرمانی موتورسواری کشور می‌شود

زنجان میزبان مسابقات قهرمانی موتورسواری کشور می‌شود
دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان زنجان با اشاره به برگزار راند دوم مسابقات قهرمانی موتورسواری کشور، گفت: 21 آبان ماه مسابقات قهرمانی موتورسواری به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جبار بیات در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به رویداد‌های موتورسواری استان زنجان در سال 1400، اظهار کرد: مسابقات موتورسواری موتور ریس اسلالوم در سلطانیه و مسابقات رالی کوهستان اندرو در زنجان برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی ابراز کرد: 20 و 21 آبان ماه مسابقات موتورسورای اندرو قهرمانی کشور به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

,

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان زنجان با اشاره به مشکلات مالی این هیئت در برگزاری این رویداد کشوری و نبود اسپانسر مالی برای این رویداد، عنوان کرد: متاسفانه این امر در استان زنجان جا نیفتاده است و ما از نظر مالی در برگزاری این رویداد ورزشی در مضیقه هستیم.

,

وی با اشاره به برگزاری مسابقات اتومبیلرانی در استان زنجان، تصریح کرد: آذر ماه مسابقات اتومبیل رانی آفرود به میزبانی شهرستان سلطانیه برگزار می‌شود.

,

بیات با بیان اینکه در مسابقات قهرمانی موتورسواری استانی 43 شرکت کننده حضور داشتند، افزود: این رویداد ورزشی در چهار کلاس 250 سی‌سی کراس، 250 سی‌سی اندرو، 450 سی‌سی کراس، 450 سی‌سی اندرو برگزار شد.

,

وی با اشاره به برگزاری راند اول مسابقات قهرمانی موتورسواری کشور در استان همدان، ادامه داد: راند دوم این مسابقات در استان زنجان برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه