اخبار داغ

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

فضای مجازی بهترین ظرفیت برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان است

فضای مجازی بهترین ظرفیت برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان است
کریمی گفت: دفاع مقدس گنجینه عظیم نظام اسلامی است که باید در گام دوم انقلاب مورد استفاده قرار گیرد و فضای مجازی بهترین ظرفیت برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در آیین بازدید از سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان مرکزی گقت: یکی از عرصه های جهاد در گام دوم انقلاب نقش آفرینی در فضای مجازی است که خوشبختانه بسیجیان در این عرصه خوش درخشیدند و در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان در عملیات روانی و تقویت ارزش های دینی و انقلابی موثر عمل کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: تولید محتوای فاخر از ضرورت های مهم امروز در فضای مجازی است و می توان از این فضا به عنوان یک فرصت برای تولیدات انیمیشینی و بازی های رایانه ای و موبایلی استفاده نمود.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: تولید محتوای دیجیتال بومی مطابق با فرهنگ اسلامی و انقلابی یکی از عرصه های جهاد است و اگر می خواهیم در جنگ روایت ها پیروزمندانه عمل کنیم و نگذرانیم دشمن در عرصه تحریف واقعیت ها به اهداف خود دست پیدا کند باید حضوری فعالانه در تولید محتوای ارزشی داشته باشیم.

,

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیاناتی که به مناسبت اربعین حسینی داشتند فرمان جهاد تبیین برای جوانان را صادر کردند و صادر شدن این حکم در روز اربعین نشان از ضرورت الگوگیری از مکتب عاشورا برای پاسداری از ارزش های اسلامی است.

,

کریمی اضافه کرد: دفاع مقدس گنجینه عظیم نظام اسلامی است که باید در گام دوم انقلاب مورد استفاده قرار گیرد و فضای مجازی بهترین ظرفیت برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان است.

,

وی ادامه داد: جوانان امروز باید فضای مجازی را با عطر معارف دفاع مقدس آراسته کنند و البته استفاده از خلاقیت و نوآوری یک صرورت مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطر نشان کرد: رویدادهای تولید محتوا در ارتقای شاخص های فضای مجازی و تقویت فرهنگ های ارزشی تاثیر بسزایی دارند و امیدواریم در این دوره که یکی از موضوعات مهم آن دفاع مقدس است تولیدات خوبی هم در سطح استان و هم در سطح کشور تولید شود و الگویی برای سایر مجموعه ها در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه