اخبار داغ

خواهران کاظمی:

قهرمانی کشور شروع موفقیت دونفره ماست و به دنبال کسب افتخارات بزرگتری هستیم

قهرمانی کشور شروع موفقیت دونفره ماست و به دنبال کسب افتخارات بزرگتری هستیم
خواهران کاظمی پس از کسب ۲ مدال طلا و نقره در مسابقات قهرمانی کشور گفتند: به دنبال اهداف بزرگتری هستیم و برای موفقیت‌های مهم‌تر تلاش می‌‎کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، هدیه و سارا کاظمی خواهران قایقران بندرعباسی در مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام در دو مسافت ۵۰۰ و ۲۰۰ متر از تیم هرمزگان روی سکو رفتند. هدیه و سارا یک مدال طلا در ۲۰۰ متر و یک مدال نقره در ۵۰۰ متر را به همراه یکدیگر کسب کردند و خواهر بزرگتر در مسافت ۵۰۰ متر طلای دیگری به تیم هرمزگان اضافه کرد و نقش مهمی در نائب قهرمانی این تیم در مسابقات داشتند. آن‌ها با انگیزه بسیار از مدال قهرمانی کشور خود به عنوان شروعی برای فعالیتی دونفره در قایقرانی نام بردند و گفتند به دنبال افتخارات بزرگتری برای خانواده کاظمی هستند. هدیه کاظمی خواهر بزرگتر تاکنون افتخارات فراوانی از جمله مدال بازیهای آسیایی به دست آورده و خواهر کوچک‌تر نیز با کسب مدال در مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا افتخارآفرینی خود را آغاز کرده است و حالا این دو خواهر قصد دارند در کنار هم سکوهای مهمتری را از آن خود کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بانوی قهرمان کایاک یکنفره ۵۰۰ متر ایران گفت: مسابقات یکی دو سال اخیر به واسطه کرونا شرایط خاصی داشت. هر چند این شرایط برای همه یکسان بود اما کار در این شرایط واقعا سخت بود. خیلی مواقع تمرینات تعطیل می‌شد و مجبور بودیم آمادگی خود را در تمرینات جایگزین از جمله تمرینات خانگی حفظ کنیم و از نظر روحی نیز افت و خیزهای زیادی داشتیم.
,
هدیه کاظمی افزود: اما موفقیت در مسابقات قهرمانی کشور انگیزه زیادی ایجاد کرده و حتما در ادامه برای هدف های بزرگتر بیشتر تلاش خواهیم کرد.
,
وی در خصوص مسابقات قهرمانی کشور ۱۴۰۰ گفت: به نظرم رقابت خوبی بود و رقبا هم خوب ظاهر شدند. در تکنفره ۵۰۰ مدال طلا گرفتم و یک طلا و یک نقره هم در دونفره گرفتیم.
,
هدیه کاظمی با اشاره به کسب مدال به همراه خواهرش اظهار کرد: کمتر داشتیم که دو خواهر در یک قایق دونفره صاحب مدال شوند. من به همراه سارا این تصمیم را گرفتیم و مدت‌ها در کنار هم تمرین کردیم و خوشبختانه زحماتمان به بار نشست.
,
وی همچنین گفت: البته تیم‌های دیگر خصوصا گیلان هم شرایط خوبی داشتند. آن‌ها هم مدت‌ها با هم تمرین می‌کنند و مسابقه می‌دهند و برای این موفقیت خیلی تلاش کردیم.
,
هدیه کاظمی افزود: البته مسابقات قهرمانی کشور را شروع افتخارآفرینی خود می‌دانیم و قصد داریم در کنار هم موفقیت‌های بزرگ‌تری را تجربه کنیم و بعدها از خواهران کاظمی بیشتر خواهید شنید.
,
,
خواهر کوچک‌تر کاظمی و دارنده مدال طلای کایاک دونفره ۲۰۰ متر نیز با تایید صحبت‌های خواهر خود گفت: هدیه همیشه الگوی خوبی برای من بوده. او هم قهرمان بزرگی است و هم از نظر روحی حمایت خیلی خوبی از من دارد.
,
سارا کاظمی ادامه داد: پارو زدن در کنار هدیه کاظمی افتخار بزرگی است اما دیگر من هم می‌خواهم موفقیت‌های بزرگتر را تجربه کنم و چه خوب که این کار را در کنار خواهرم آغاز کردم و حتما ادامه خواهم داد.
,
او ادامه داد: خانواده ما از کودکی حمایت زیادی در ورزش از ما داشتند و خوشحالم که زحمات آن‌ها بی‌پاسخ نمانده و توانستیم سربلند بیرون بیاییم.
,
سارا کاظمی همچنین گفت: من هم تلاش می‌کنم با تمرین بیشتر و انگیزه بالاتر شرایطم را حفظ کنم و روز به روز بهتر باشم تا در کنار هدیه بتوانیم موفقیت‌های بزرگتری کسب کنم. کسب مدال افتخار زیادی دارد اما اینکه به همراه خواهرت روی سکو قرار بگیری لذت دوچندانی دارد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه