اخبار داغ

تا زمان ابلاغ دستورالعمل قرنطینه هوشمند؛

محدودیت‌های کرونا در استان یزد همچنان پابرجاست

محدودیت‌های کرونا در استان یزد همچنان پابرجاست
صالحی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در استان یزد با بیان اینکه محدودیت‌های کرونا در استان یزد همچنان پابرجاست، گفت: دستورالعمل‌های جدید به تزریق واکسن افراد بستگی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی صالحی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه به احتمال زیاد طی هفته یک یا دو هفته آینده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا دستورالعمل قرنطینه هوشمند ابلاغ خواهد شد، گفت: تا زمان ابلاغ محدودیت‌های جدید، همان محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها پابرجا بوده و تغییری نمی‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: در این دستورالعمل قرنطینه هوشمند، محدودیت‌ها برای افرادی که حتی یک دوز از واکسن کرونا را دریافت کرده باشند لغو خواهد شد ولی افرادی که واکسن نزده‌اند، محدودیت‌ها برایشان دو برابر خواهد شد.

,

صالحی با بیان اینکه دستورالعمل‌های جدید به تزریق واکسن افراد بستگی خواهد داشت، ادامه داد: عدم ارائه خدمات دولتی به افراد واکسن نزده، ممنوعیت ورود این افراد به دستگاه‌های دولتی، ممنوعیت تردد شبانه و بین استانی و برخی دیگر از موارد به احتمال زیاد برای افراد واکسن نزده در طرح قرنطینه هوشمند پیاده‌سازی و اجرا خواهد شد.

,

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در استان یزد با تاکید بر اینکه چون دستورالعمل قرنطینه هوشمند سراسری خواهد بود، همه استان‌ها ملزم به اجرای آن هستند، خاطرنشان کرد: اگر درگذشته استان‌ها تغییراتی را در دستورالعمل‌ها اعمال می‌کردند به‌این‌علت بود که از سوی ستاد ملی کرونا نحوه دقیق اجرای دستورالعمل‌ها مشخص نبود و همین مسئله تناقض در اجرا را در استان‌ها به وجود آورده بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه